Deeky Dama +21

195 2 0
                                    

Bu benim bildiğim bir ruh çağırma ritüeli.Gerçek olup olmadığını bilmiyorum öğrenmek için denemek gerekir ama bütün sorumluluk sizin üzerinizdedir.


İşte başlıyoruz ihtiyacınız olanlar:

büyük bir ayna en az 50x50

bir şeyler yazabilmek için renkli kalem tebeşir vs.

eğer reşit değilseniz deeky dama sen daha ritüeli bitirmeden gelebilir

ayrıca bu işi tek başına yapma başına kötü şeyler gelebilir

Şimdi onu çağırma vakti aynaya git ve merdiven çiz (çok büyük olmasın) daha sonra bir kapı çiz.

Merdivenler boyut değiştirmeyi kapı ise dünya girişini temsil ediyor.

Sonra bu ilahiyi 6 kere tekrarla:

Deeky Dama bana gel

Bunu 6 kez tekrarlamandan sonra komik ve çirkin bir kadın görünür,yada korkunç bir kız. Çirkin kadın görülürse asla ama asla gülmek yok ASLA!

Eğer gülersen seni aynanın içine hapseder.

Sakin kalırsan birkaç dakika sonra bir dilek hakkın olacak.

Açgözlü olursan seni diğer boyutlara geçirebilir.

Eğer korkunç kız görülür ise ne yaparsan yap korktuğunu belli etme eğer korktuğunu anlarsa çirkin kadındakiyle aynı sonuçla karşılaşırsın.

Birkaç dakika sonra bir dilek hakkın olacak aç gözlü olmamalısın dileğin gerçekleştikten sonra aynayı kırıp çöpe atmalısın.

Bunu birden fazla yapmayın aksi halde boyut değiştirebilirsiniz.

Ayrıca bu ritüeli eksik yapan kim varsa evde parçalanmış bedenleri bulunmuştur.

Bunu tavsiye etmem ama siz bilirsiniz.

Korkunç Bilgiler Ve HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin