Alina facuse cativa pasi inapoi si cu o mana intinsa in spate cauta tigara care mai devreme inca fumega..dar acum fumul se impotrivea sa mai iasa din ea desii fata tragea cu o pofta nebuna din filtrul acela mazgalit de ruj de buze.
Statea si ma privea descumpanita,uimita de tot ce se intampla ca si cum eu inebunisem si spuneam niste aiureli,insa eu simteam tot ce se intamplase atat de viu atat de adanc in mintea mea ca o rana vie deschisa...si acum mai presus de tot si toate...oglinda asta afurisita reflectand o persoana necunoscuta mie insa fiind tot eu..
-Este stinsa,te chinui degeaba.
-Ce?!
-Tigara este stinsa,tragi degeaba din ea.
Inclina din cap aproband ceea ce am spus,cauta repede in sertarul biroului ceva..a scos o alta tigara si cu mana tremurand o aprinde ma priveste fix in ochi si ma intreaba:
-Auzi tu chiar nu iti amintesti nimic?
-Nu...nu stiu cine sunt,ce caut aici,nici cine esti tu.Insa imi amintesc de undeva numele tau!
Aseara eram un cersetor hoinarind pe strazi astazi sunt un tanar intr-o camera cu o fata ce sustie ca ii sunt iubit!
Alina statea si se uita lung la mine,asculta fiecare cuvant si il memora si apoi...cred eu ca il repeta in mintea ei incercand sa faca o legatura.
-Asculta spuse ea vreau sa iti arat niste poze poate iti amintesti ceva.
-Sunt de acord.
Alina se indeparta de mine o clipa insa atunci am simtit o ameteala in cap incat am crezut ca o sa cad brusc si m-am speriat si am strigat:
-Staiii!
-Ce?ce se intampla?
-Am o ameteala,probabil nu este nimic...probabil este o cadere de calciu
-Catalin ce a spus despre asta? Intreba ea si astepta cateva clipe..eu nestiind cine este Catalin...
-Cine?cine este Catalin?
-Offf am uitat ca nu iti mai amintesti nimic,Catalin Burbonea este un doctor la care ai fost acum o saptamana in legatura cu aceste caderi de calciu,tu deja luai un tratament dat de altcineva insa am vorbit cu tine si ai spus ca iti face rau si vrei sa incerci la alt medic....poate...de la noul tratament sa te comporti asa ciudat?!
-Stii adresa lui?
-Nu,nu mi-ai spus-o ai fost foarte secretos si ai tinut mortis sa mergi singur la el.
-Offf...de ce oare am facut eu asta?
-Nu stiu,chiar nu stiu si mai presus de toate am avut si o cearta pe aceasta tema
-De ce?
-De ce nu?Am crezut ca ma inselai,nu vroiai niciodata sa merg cu tine,nu imi spuneai niciodata adresa,nu ti-se pare umpic ciudat?
-Sincer!!Stiind ca tu esti iubita mea acum ..da,mi-se pare ciudat..oricum nu cred ca te-as insela
-De ce crezi asta?
-Esti tanara,frumoasa,nu as avea de ce.
Alina isi acoperii cu mainile discret obrajii inrositi de timiditate si in semn de recunostinta imi zambi politicos.
-Si..cum aflam adresa acestui doctor?
-Nu stiu...poate daca o sa cautam umpic prin actele tale,poate gasim o carte de vizita,un numar de telefon
Telefon..telefon de ce imi suna asa de adanc in minte cuvantul asta telefon!
-Gata stiu!ieri cand eram cersetor..Alina stramba din fata dand din cap in semn de nemultumire a amneziei mele...ieri cand nu imi mai aduc aminte bine ce sa intamplat,am gasit la mine in buzunar un telefon cu simul blocat.
CITEȘTI
Cersetorul
FantasyCand frica depaseste orice limita,mintea umana creeaza un loc de refugiu..crezi ca ii poti face fata?