Afiq melaraikan pelukkannya lalu berkata "Nak manja sikit pun tak boleh.Tak sporting langsung."sebelum melepaskan keluhan berat dan menyambung semula kata-katanya "Kalau kau nak mandi,guna bilik mandi bawah.Bilik mandi aku rosak.Faham?"
"Kain tuala dekat mana?"soal Mirza.
"Dalam almari tu.Kau ambik satu je."ujar Afiq sebelum bayangnya beransur pergi.
"Mak aih...ni satu keluarga punya set tuala ke apa?banyak betul.Mentang-mentanglah bapak kau doktor,Fiq.Kalau kau ada adik beradik lain,mesti dah merempat korang."monolog Mirza sendiri.Tanpa Mirza sedari,ada sepasang mata yang sedang memerhatinya.
______________________________________
"Afiq!mana baju aku.Cepat,woi!Aku sejuk ni!"ulang Mirza untuk ke sekian kalinya.
"Nah,ambik ni.Itulah kau,sebelum mandi tadi,kau tak nak sediakan pakaian dulu kenapa?"
"Ma..mana ak..aku tahu.Ka..kau tak ca..kap dekat aku pun!"ujar Mirza yang menggigil kesejukkan itu.
"Dah..dah.Cepat pakai baju.Lepas ni,turun bawah.Kita makan.Aku dah masak pagi tadi.Cepat sikit,tau.Aku turun dulu ni."tutur Afiq.
______________________________________
"What the-
Mirza seakan tergamam melihat potret yang menghiasi kamar mandi Afiq."Mirza,kau buat apa dalam tu!"tengking Afiq.Hajatnya yang ingin memanggil Mirza terbantut apabila mendapati jejaka tersebut berada di dalam kamar mandinya.
"Ke..kenapa gambar aku ada dekat dalam ni,Afiq?"soal Mirza yang matanya masih tertumpu pada potret yang tertampal kemas di setiap pelusuk bilik mandi tersebut.
"Aku dah cakapkan.Jangan masuk tandas ni!kenapa kau degil,Mirza?!"
"Aku tak peduli apa yang kau nak cakap.Tapi,kau perlu terangkan dekat aku,apa semua ni!"tengking Mirza sambil mencengkam leher milik Afiq.
Afiq cuba melepaskan cengkaman Mirza dari lehernya.Namun,cubaannya sia-sia belaka.Cengkaman Mirza amat mustahil untuk dileraikan.Mirza lalu bertindak mengangkat Afiq dan didaratkan tubuh jejaka tersebut diatas tilam.
"Aku harap,apa yang aku akan buat dekat kau ni akan menyedarkan kau bahawa aku,bukan insan untuk kau puja dan cinta."bisik Mirza di telinga Afiq.
Mirza lalu membuka tali pinggang yang terlilit kemas pada pinggang Afiq dan bertindak mengikat tangan jejaka itu.Tali pinggang kepunyaannya pula diikat pada kaki Afiq.Setelah itu,satu persatu pakaian Afiq ditanggalkan sehingga tiada seutas benang pun pada badan Afiq.Namun,apa yang menghairankan Mirza ialah Afiq langsung tidak membalas perbuatannya mahupun melawannya.Sekadar air mata yang setia mengalir dipipinya.Namun,dikala nafsu sedang menguasai diri,sifat belas kasihan Mirza dibuang jauh-jauh.
So,how is it?Comment below and let me know your thought about this story so I can make improvement on this story.If you have any suggestion,just dm.
♧Don't forget to vote for my story!
YOU ARE READING
CRUSH ON HIM
FanfictionSemua perkara memiliki kebolehjadian yang tersendiri.Yang membezakannya adalah kadar kebolehjadian tersebut sama ada tinggi atau rendah. Perasaan mencintai seseorang juga begitu.Jika sudah tertulis takdir kita,apakan daya untuk menghalangnya. Mencin...