PART 3

26 3 2
                                    

"Macam mana,Fiq?huhuhuh..puas kau sekarang?"soal Mirza yang cuba mengatur rentak nafasnya.

Tiada sahutan daripada Afiq membuatkan Mirza bertindak menampar pipi Afiq hingga menyebabkan darah mengalir dari mulut Afiq.Hampir 2 jam Afiq dinodai.Apakah dirinya mainan buat Mirza.Namun,itu salah dirinya sendiri kerana terlalu lemah.Biarpun dirinya aktif dalam bidang sukan,dia memang akan kalah dengan Mirza yang sering memenangi pertandingan yang melibatkan seni mempertahankan diri.

"Aku tanya kau baik-baik,ni Afiq.Kau puas ke tak?"tengking Mirza kali ini.

Tangan Mirza yang ingin menampar wajah tampan Afiq terhenti kerana dia perasan yang Afiq ingin menuturkan sesuatu.

"Aku pu..puas..Mirza..to..tolonglah berhenti.Aku merayu.Tolonglah."

Nafsu kuda Mirza beransur pergi apabila melihat jejaka di hadapannya sedang menitiskan air mata.Namun,itu tidak membuatkan Mirza melepaskan belitan di tangan dan di kaki Afiq.Mirza bertindak menindih Afiq lalu berbisik "I can let you go,but you need to kiss me."

Dengan saki-baki tenaga yang ada,Afiq menarik leher Mirza lalu memberikan ciuman pada dahi Mirza.

Mirza pun meleraikan ikatan pada tangan dan kaki Afiq.Riuh dari dalam perut Mirza membuatkan dirinya untuk memasak.Sedar akan rakannya cedera,Mirza pun memilih untuk membuat bubur nasi.

Setelah siap buburnya,Mirza pun membawa makanan tersebut bersama secawan air kosong lalu dibawa ke kamar Afiq.

Setelah menyuapkan semua bubur kepada Afiq dan membantu dia untuk minum,Mirza pun mendukung Afiq ke bilik air bagi tujuan membersihkan badan mereka daripada segala kekotoran.Setelah itu,peti pertolongan cemas yang terletak di meja belajar Afiq diambil Mirza lalu membalut setiap luka yang ada pada tubuh Afiq.Satu kata pun tidak terungkap daripada mulut mereka berdua.Setelah itu,Mirza pun keluar dari bilik Afiq menuju ke ruang tamu.Kunci motosikal diambil lalu dia melangkah keluar dari rumah Afiq.

"Lama-lama duduk dekat rumah Afiq nanti,apa pulak orang lain fikir.Huh,apalah aku nak menjawab dengan mak aku nanti. "monolog Mirza sambil memasang topi keledar untuk tujuan keselamatan.Maklumlah,budak rempit mana tahu risiko bawak motosikal melebihi had laju jalan raya.

Afiq yang sedang baring di atas tilam cuba mendail seseorang di talian.Selesai saja menamatkan bualan,dia pun bergegas untuk menyiapkan diri lalu menuju ke pintu pagar rumahnya.Sebuah kereta berhenti di hadapan rumahnya.Afiq kemudian masuk ke dalam perut kereta tersebut.

So,how is it?Comment below and let me know your thought about this story so I can make improvement on this story.If you have any suggestion,just dm.

♧Don't forget to vote for my story!

CRUSH ON HIMWhere stories live. Discover now