Nick:
Aghhh další den školy, další den kdy tam budu jen sedět a muset poslouchat toho idiota. Vypnul sem budík a vyhrabal se z postele, došel jsem vzbudit Claye a šel do koupelny,když jsem se podíval do zrdcadla lekl sem se sám sebe, rozcuchane vlasy a moje hnusná tvář. Povzdechl sem si a udělal ranní hygienu. Vzal jsem si batoh, obul si boty a šel do školy.Přišel sem před školu a už teď sem věděl že se mi tam nechce.Hlavně ten pocit když jdete po chodbě a vidíte, jak tam všichni někoho mají a vy jste sami, a nikdo vás nechce je to strašný.
Přišel jsem do třídy, kde, už čekal Clay a George, který jako vždy na něm ležel a líbali se. Já nad tím jen protočiločima a sedl si na své místo.(dělejme že mají dvoj lavice a že to je jak tady v česku, že mají třídu na cely den yk jako jednu místnost)
,,Nicku?" zeptal se George ,,No?" odpověděl jsem toxicky, neměl sem náladu na nic ,,No já jen jestli je vše v pohodě, vypadáš sklesle" ,,Jo vše v poho" usmál jsem se a dál se věnoval svému mobilu.
Najednou mi ho ale někdo vytrhl, podíval jsem se na toho člověka a byl to Clay ,,Hej co to děláš!" zakřičel jsem na něj, a snažil se mu vzít můj mobil, ale jelikož je o dvě hlavy vyšší tak jsem to vzdal. ,,Hm myslím že vím co ti je, a jak ti pomoct" Řekl ,,Okay ale nech mě se dívat co děláš" řekl sem a stoupnul si vedle Claye. Najel na appstore a stáhnul Tinder ,,No to nemyslíš vážně!" ,,Jop, myslím" Já jen protočil očima a nechal ho ať si dělá co chce.
Stáhl ho a založil mi účet.( omlouvám se ale fakt nevim jak tohle funguje, s tímhle nemám zkušenosti-Will) ,,Chceš tam jen holky nebo i kluky?" zeptal se ,,Clayi! holky samozřejmě" Nevim jak ho to mohlo napadnout, jsem straight ,,Dobrý chill, víš jak to bylo semnou, a teď koukej mám toho nejlepšího přítele" Dořekl a otočil se na George a si pusu, já jen viděl jak ae George začervenal. -CO KDYŽ JSEM TAKY NA KLUKY? NE NEJSEM! ROZHODNĚ NE!-
Clay dodělal svou práci (A DOST) vrátil mi můj mobil, zazvonil a my si sešli na svoje místa.
Zkončila škola a já odcházel domů, v tom mi ale na mobil přišlo oznámení, že si mě na tinderu přidala nějaká holka, příjmul sem to odložil mobil a šel dál. Přišel sem domu odložil si věci a šel se osprchovat, jelikož jsme dneska měli tělocvik. Vyšel jsem ze sprchy, lehnul jsem si do postele a šel na mobil. Viděl sem že mi napsala Stephaniodepsal jsem a pak si delší dobu psali, ale pak přišla ta otázka: nepujdeš semnou ven?.. Nevěděl jsem jestli chci nebo ne, ale řekl sem si ze proč ne, třeba bude milá, zajímavá. Domluvili jsme se na zítra po škole v parku.----TIME SKIP NA RÁNO---
Byl druhý den ráno a já delal to co vždy. Napsal sem Stephani a šel do školy, celé se to za opakovalo. Další nudné hodiny, a nudný den.Po škole jsem přišel domu a šek se připravit na setkání se Stephani. Vzal sem na sebe černé rostrhané rifle a černou mikynu s ohýnkem na hrudi, upravil jsem si vlasy a mohl jít.
Přišel jsem do parku a sedl si na lavičku a čekal. Za pár minut za mnou došla malá celkem i hezká brunetka s velkýma očima (if you know you know:]) ,,Ty jsi Nick?" zeptala se ,,Už to tak bude" stoupl sem si a šli jsme se projit, mezitím jsme se více poznávaly, říkala že má mladšího bratra, který jí strašně štve a že ho nenávidí. ,,No a jak to máš ty s rodinou?" toho sem se bál ,,No já s rodinou už 3 roky nebydlim" ,,Jakto?" vypadá to že je dost zvídavá ,,No já to moc nechci rozebírat" ,,Dobře omlouvám se" ,,V pohodě" ,,takže bydlíš sám?" mám tady lhát neboo? ,,Bydlím se svým kamaradem a jeho přítelem a vlastně i s naší kočkou" ,,To je zajímavý, jak se jmenuje? někdy vás přijdu navštívit" ne prosim jen to ne ,,Patches, jmenuje se Patches" ,,hele nechceš se jít podívat ke mě domů? já vím moc dlouho se neznáme ale je mi celkem zima" jestli mě tam znasilni tak řeknete Clayovi že sem ho měl rád ,,Jo jasně můžem"
----TIME SKIP U STEPHANI----
Přišli jsme k ní do pokoje ,,Hele můžeš se posadit já zatim dojdu pro piti" řekla. Já se teda posadil na postel a čekal. Najednou ale někdo otevřel dveře, a nebyla to Stephani ,,Steph já ti říkal ať- ou kdo si a co tu děláš?!" ,,Ahoj jsem Nick a cěkám na Steph" řekl sem a usmál jsem se. ,,Okay já sem Karl Steph mladší bratr čau" odpověděl a odešel. Mezitím prisla Steph ,,Neobtěžoval tě nějak?" ,,Ne v klidu příjde mi jako fajn kluk náhodou" odpověděl se a usmál se. -OH KDYŽ SI VZPOMENU NA TEN JEHO USME- NE NICKU NEJSI NA KLUKY- ,,noo on je někdy divnej, nevidí barvy a je gay" o-on je gay? ,, okay ale neboj vše v pohodě" ,,tak fajn" dořekla to a nastalo trapné ticho, tak sem ho prolomil ,,ty Steph já už asi půjdu domu je docela pozdě a Clay se o mě bude bát" Lež. Říkal sem vám že jsem hodně dobrý v lhaní? Ne? tak teď to víte, Clay je někde s Georgem a jsem mu u prdele. ,,J-jo jasně v pohodě" vypadala docela smutně ale já už sem tam fakt nechtěl být.Přišel jsem domu, lehl si do postele a šel spat.
----TIME SKIP RÁNO----
Vstal jsem a první co jsem udělal tak bylo to že sem otevřel mobil a podíval sem se na nová oznámení. Videl sem že mi psala Stephani že se omlouvá co se stalo včera, napsal sem ji ze to není její vina a že je vše v pohodě. Najednou mi ale přišlo oznámení že mě začal sledovat nějaký karl.jacobs.. Ne nemůže to být ten Karl od Steph, opak byl ale pravdou, byl to on. Prijmul sem žádost, odložil telefon a šel se osprchovat, protože sme to večer nestihl a vyšel do školy.Karl:
Nebudu lhát ale ten kluk byl docela pěkný.
Zeptal jsem se Steph jestli mi na něj nezná instagram, ze začátku mi ho nechtěla dát ale pak povolila a dala mi ho. Eště mu rekla ať na nej nic nezkouším že je její. Ona jako jediná ví že jsem gay.Našel jsem si ho a váhal jestli mu mám poslat žádost nebo ne, jak sem se zaprěmýšlel tak mi doslo že už je docela pozdě takže sem vypl mobil a šel spát.
Ráno jsem se probudil, udělal si ranní hygienu a rozhodl se mu tu žádost poslat. ,,Udělal sem to, já to fakt udělal". Rikal jsem si. Nebudu tady říkat co se mi zdálo, ale vlastně, proč ne? takže- Byl jsem na pláži a koukal se na západ slucnce, a ze zadu za mnou přišel Nick, obejmul mě a dal mi pusu do vlasů, mě se rozlehletělo plno motylku v břiše. Najednou sem se ocitl doma a někdo zazvonil. Šel jsem otevřít dveře a v nich stal nick a rikal ,,Máš 10 minut na to si zbalit a rozloučit se se svyma rodičema" Nevěděl jsem proč ale najednou mi někdo vrazil něco ostrého do zad a já se sesunul na zem-
Nevim co to bylo za sen, ale nebudu to dál řešit. Oblékl jsem si černé rifle, bílou košili s límcem a fialový svetr, (ten co měl na sobě když se sapnapem otevirali pokrmon kartičky yk-Will) nandal jsem si conversky (Heartstopper life :3) a mohl vyrazit do školy.
Doufám že se vám prvni kapitola líbila:3 asi budu pokračovat dal a este jednou dekuji Nicku:3 miluju tě omg<33
Běžte se najist, napít a spinkat pa<3Will-