Karl(tohle je nepřirozaný úkaz):
Moc dobře sem si pamatoval co se včera stalo. Cítil sem se špatně že sem to udělal, šak se známe ani ne 2 dny a já už na něj zkouším takové věci. Dneska s ním mám jít ven, celkem se těším ale nevim co na sebe, je sobota takže do školy nemusím. máme se sejít v 14:00 je 13:30 takže mám ještě půl hodinu. Rozhodl sem se jít si umýt vlasy a vybrat si oblečení.Bylo 55 a já nevěděl co na sebe, a těžce sem nestíhal. Nakonec jsem si vybral černé pruhované kalhoty (ty co měl na streamu myslím), bílou košili s zeleným svetrem.Obul si conversky a a běžel do parku.
Už sem tam skoro byl a viděl ho jak už pomalu odchází ,,NICKUUUU!!" doběhl sem ho ,,Karle?" doběhl sem ho a skočil po něm (Maty ne💀) dal jsem mu nohy kolem pasu a obejmul ho, on mě jednou rukou chytl za stehno a druhou rukou mě obejmul, bylo to... příjemný? jo asi jo. Začal sem cítit že mě něco tlačí do me ass, hned mi bylo jasný co to je. (Nicku, Maty TICHO) Uvědomil jsem si co dělám tak sem slezl a omluvil se ,,Promiň promiň já-" nedorekla a Nick me přerušil ,,V pohodě nic se nestalo" musel sem se strašně červenat, a to stejné Nick.
Šli jsme spolu do parku, seděli jsme a povidali si. Pak přišla otázka které sem se bál. ,,Co se s tebou včera dělo?" nechtěl sem mu to říkat, co když mě zradí, nebudeme se bavit a vsechno to pak řekne. ,,jestli mluvíš o tom jak si u mě ležel tak se ti ještě jednou omlouvám nevěděl-" ,,ne tohle nemyslím, nevadilo mi to, ale myslím proč si brečel, vypadalo to docela vážně a věř tomu že ti chci jen pomoct" on- vážně mi chce pomoct? ,,já no.."já nevim jestli mu to chci rikat ale proč ne ,,já mám problémy" ,,chceš mi je říct?" ,,asi jo ale né tady" ,,dobře tak půjdeme k tobě?" ,,no to je ten problém že u nás jsou všichni.." ,,tak pujdem ke me easy" ,,jo to by šlo"
Přišli jsme k Nickovi domů, vešli dovnitř a já se posadil na gauč. ,,pujdem ke mě, Clay je tady" nevim kdo je Clay ale dobře. Prisli jsme teda k Nickovi do pokoje a já se posadil na postel. ,,Povidej" řekl mi a já nevěděl jak začít ,,no ve škole mě sikanují, uráží mě za to ze jsem gay-" ,,nenavidim takovýhle lid" ,,no a já-" mám mu to rict? ,,začal sem se sebepozkozovat" videl sem že se zarazil tak sem pokračoval ,,přestal sem jíst-" nevydržel sem to a začal brečet. Nick mě obejmul a já ho nazpět. ,,Chci ti pomoct" zaseptal mi do ramene. ,,Děkuji" ,,Dnes tu přespíš" ,,Nemůžu rodiče se budou bát" ,,tak jim napíšeš, já tě budu hlídat nechci aby se ti něco stalo" proč se tak o mě zajímà? ,,Dobře a dekuji"
Nick odešel na zachod a já napsal mamce ze budu spát u kamaráda. Nick přišel a já mu řekl ze mi to máma dovolila, co sem tak zpozoroval tak byl šťastný jak jindy. Rozeběhl se skočil na mě, já se převrátil na posteli Nick na mě seděl obkročmo a objimal mě. Jak si uvědomil co dělá tak se odtáhl a sedl si vedle mě a řekl ,,Promiň, jen sem strašně šťastný že tady můžeš být semnou" musel sem se strašně červenat.
Seděli jsme na gauci a dívali se na film ,,Objednáme pizzu?" řekl Nick ,,nemám hlad" ,,no tak to ne, budeš jist" odpověděl a podíval se na mě psima očima ,,fajn ale jen trochu a protože si to ty" odpověděl sem a Nick mě poplakal po hlavě. Šel objednat pizzu a já přemýšlel jak se tomu vyhnout. -KDYŽ MU ŘEKNU ŽE NECHCI TAK TO DO MNĚ BUDE NUTIT A BUDU MUSET JIST, TAKŽE SE JAKOBY "NAJIM" A PAK TO PROSTĚ VYHODIM- Nick přišel a sedl si ke mě, dal mi ruku kolem ramen ,,sem na tebe pyšný" pošeptal. Já se na něj jen usmál.
Po půl hodině přijela pizza a my šli jíst. Podíval jsem se na to jidlo a udělalo se mi zle. Vzal jsem si jeden kousek a dal ho do pusy kousl sme a polkl, takhle sem to udělal s celým trojúhelníkem ,,Sem na tebe pyšný" řekl znovu Nick. ,,Nicku kde máte záchod?" ,,můžeš zajít na můj co mám v pokoji" odpověděl, já se zvedl a odešel, přišel sem do koupelny, zamkl dveřea sedl si k záchodové míse. Nickovi to asi došlo, protože sme slyšel dveře. Strčil sem si dva prsty do krku a vyhodil všechen obsah co sem měl v žaludku. Někdo začal klepat na dveře. Nick. ,,Karle?.." no do hajzlu ,,j-jo?"
,,Je vše v pohodě?" ,,j-jo jasn-ně neboj s-sem v cajku" snažil se otevřít dveře ,,Karle prosím otevři.." ,,Ne fakt sem v pohodě neboj" ,,K-Karle pros-sim" on- on brečel? nikdy se mi to nestalo že by někdo kvůli mě brečel. Přišel sem tedy ke dveřím a odemkl, Nick otevřel dveře, měl červené oči. Já ho obejmul a začal se mu omlouvat. ,,Už- t-to nedělej pros-sim, bal sem se" ,,Promiň" ,,Pojď si lehnout" řekl a poklepal mi na stehno, já to pochopil a zvedl ho, on mě pak chytl a já si kolem něho obmotal nohy, on mě chytl za zadek a odnesl mě do postele. Položil mě, lehl si ke mě a obejmul mne . Furt sem se mu omlouval, odpověděl mi ze už to je dobry ale ať to nedělám. A v objeti jsme spolu usli.Nick:
J-já asi něco cítím ke Karlovi, on- on je jiný než ostatní, má všechno a ostatní holky by mu mohli závidět. Myslím že sem se zamiloval. Už od té doby kdy jsme se videli poprvé tak mi došlo že je jiný než jeho sestra, nebo ostatní holky. Miluju ho? a-asi jo, ne asi ale určitě, a to kure*vsky hodně.Okay dneska je tady další kapitola, kdyby jste se ptali proč je to tak na rychlí tak protože už se mi to nechtělo vypisova vsechno a cekat další 4 kapitolu než něco bude:] kapitoly teď vychází částo, protože ve škole nemám co dělat ifyk:] zítra asi ne a až v pondělí soo užívejte kapitolu
běžte se najíst
napít
a spinkat
love you<3
ig:_william.is.cool
discord:William#4045Will-