Hoofdstuk 7

122 8 0
                                    

Ik hoor gehuil en doe mijn ogen open "waar ben ik?" Denk ik dan weet ik het weer ik ben het zieken huis want ik gleed uit bij het voetballen. Als ik naast mijn bed kijk zie Alexander zitten hij was dus de gene die aan het huilen was! Als hij me naar hem ziet kijken komt er een grote glimlach op zijn gezicht en hij zegt "Amira je bent wakker! Ik ga een dokter halen" "wacht Alexander wat is er met me?" "Toen we voetbalden gleed je uit en ik heb je naar het ziekenhuis gebracht, en je hebt een gebroken rib en een lichte hersenschudding. Maar nu ga ik een dokter halen om te zeggen dat je wakker bent!"

Als de dokter er is vraag ik "kan ik al weer voetballen" "Nee, dat kan absoluut niet, dan kan je rib niet heelen. Maar je mag wel naar huis!" Zegt de dokter en dan loopt hij weer weg. Dan barst ik in huilen uit "Zal ik ooit nog een keer kunnen voetballen zoals ik dat vroeger kan?" Vraag ik snikkend aan Alexander en hij zegt "Ik weet het wel zeker, als je een vervende knie kan overleven, dan lukt dit toch ook wel?" En dan barsten we beide in lachen uit. Ik weet nog toen ik vroeger viel bij het voetballen en toen bloedde mijn knie en lag er bloed op de stenen en zei Alexader: wow, je knie kan verven! Ik wordt helemaal vrolijk van die herinnering! Dan zie ik iemand binnen komen het is mijn vader...

---

Hoi boekenwurmpjes,

Wat denken jullie dat Amira's vader gaat zeggen tegen haar? Ik wel maar dat ga ik jullie nu toch lekker niet vertellen! Haha.

Doei xx DrawIsGoodForYou

The Princess of TimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu