wesołego geja

10 2 2
                                    

Dawno nie pisałem, ale chciałem wam życzyć najlepszego z okazji dnia dziecka i pride month!1!!! W moim życiu ogólnie się dużo nie wydarzyło, ale gdy czekałem ostatnio na zajęcia gadałem z dwoma  koleżankami z równoległej klasy, bo w ich klasie jest osoba trans. Ja powiedziałem że to super i w ogóle, a one zaczęły go obrażać. Mówiły, że wolno chodzi, i że myśli że jest chłopakiem. No więc o moim coming oucie można pomarzyć.

Druga historia stała się 10 min temu, bo pisałem z przyjaciółmi. I jeden przyjaciel napisał "wesołego geja, *zmienił motyw na gejowy* w końcu muszę to jakoś uczcić" i chciałem odpisać tak: Ja moge uczczic mówiąc że jestem trans :))
No ale tak nie napisałem.

Kolejny storytime był wczoraj na WF. Nie lubię wf, chyba jak każdy trans. Zapomniałem stroju, lecz to było usprawiedliwienie bo poszliśmy do parku. Było gorąco, a przez nagłe zmiany temperatury leje mi się krew z nosa. Mam tak od 13 lat tak więc umiem sobie poradzic. Leciał mi dosłownie strumień z nosa to pochyliłem głowę do przodu aby się nie zakrztusic krwią. No ale pana na kursie w 1950 uczyli że trzeba odchylić głowę do tyłu (tak możesz się zakrztusic) i się zacząłem dusić, na szczęście pan se poszedł to przechyliłem głowę do przodu. Ogólnie to żyje, nic się nie stało, ale kaszlałem krwią przez 2 godziny.
A oan sie jeszcze wymadrzal.

porady w życiu jako trans!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz