3.fejezet

851 12 1
                                    

Elkapta a derekam és magához szorított. Mindenhol összeértünk, ami borzasztóan felizgatott. Jobb kezét az arcomra tette és finoman megcsókolt. Többször óvatosan ráharapott az ajkamra, miközben bal keze lecsúszott a combomig. Abbahagyta a csókolásom, felkapott és a falhoz szorított. Levette pólóját és ismét ajka az enyémre tapadt, már sokkal szenvedélyesebben. Két kezével, már a seggemet markolgatva tartott. Fejét elforgatta, szemével az ágyam kereste és amint megtalálta, kezében tartva elvitt engem és ledobott rá.

Mélyen a szemembe nézett, mintha egy utolsó beleegyezést kérne. Halk sóhaj hagyta el a szám, jelezve neki mennyire kívánom. Kicsatolta övét, levette nadrágját és felém támaszkodott. Megcsókolt, miközben egyik kezével a mellem markolászta. Levette óvatosan a pólóm és a nadrágom, majd hirtelen abbahagyott mindent. A szemembe nézett pár másodperc erejéig és a nyakamhoz tévedt. Végig csókolta, majd haladt egyre lejjebb. Megcsókolta a mellkasom, mindkét mellem. Finoman a hasam és kikerülve nőiességem a combomhoz tért. Kezével minden apró csókját követte egy-két simogatással. A combom tetejétől egészen a combom aljáig végig csókolt. Felnézett rám, majd feljebb támaszkodott.

Két kezével egyszerre, mindkét combomon ugyanazt csinálta. Egészen a külsejétől haladva simított a combom belsejéig, már ameddig tudott az összezárt lábaim miatt. Ekkor két tenyerét egymásnak fordította és finom a combom közé nyúlva széttolta lábaim. Ettől késztetést éreztem arra felhúzzam lábam, hátha még könnyebb dolga is lesz. Egy halk nyögés hagyta el a szám miközben ezt megtettem, amire azonnal rám nézett. Elmosolyodott és alsóját elnézve mégjobban fel is izgult. Két mutatóujjával, mindkét oldalon a combomnál, a bugyim szélénél végig húzta ujjait. Ezután picit alányúlt és ismét végig ment rajta.

A sóhajaim eléggé izgathatják, látom rajta, hogy sokkal hevesebben akarja csinálni, de tudja, az végül fájna nekem, ezért nem teszi.

Ujjait finoman végig húzta a puncimon, bugyin keresztül többször is, és én minden egyes alkalommal sóhajtottam egyet.
Finoman lehúzta rólam a bugyim, és csak a szeméremdombom simogatta párszor. Majd szétnyitotta nagyajkaim és az egész felületet simogatta. Ujjaival megkereste a csiklóm és izgatni kezdte. Heves nyögésekbe kezdtem. Csinálta finoman, körkörösen, majd gyorsítva. Csinálta fentről-le, lentről-fel. Csinálta oldalról is.
-Elééég...Eléég-mondtam két nyögésem közben.
-Dehogy elég. Látom rajtad mindjárt elmész.-mosolygott rám

Igaza volt. Közel volt a csúcs. A mondata után nagyot nyögtem, amire ő mégjobban felizgult és gyorsítani kezdett.

-Ott, ott!-kiáltottam heves nyögések közben, jelezve el fogok menni.

Hangos sóhajok és nyögések között mentem el. Hagyott pár percet pihenni, addig mellém feküdt. Majd...

Te Vagy Minden Hibám 18+حيث تعيش القصص. اكتشف الآن