Flashback~*ARGHH! ARGHHH!!*
Bergema emergency room apabila kedengaran jeritan seorang wanita tanpa henti
Jongho yang mundur mandir di luar emergency room itu menimbulkan rasa sebak didada bila memikirkan perjuangan isterinya agak sukar untuk melahirkan cahaya mata pertama mereka berdua. Ya , isteri jongho yang berada didalam bilik kecemasan itu sedang bertarung nyawa untuk melahirkan cahaya mata.
*EURGHH!! EURGHHHH!!!
"Teran puan jiyeon! Sikit lagi puan! Arah doctor yang ditugaskan. Jiyeon hanya menjerit kesakitan.
"Push! Pushhh puan! Pushh!!
Setengah jam kemudian~
*UWERK. UWERKK!!*
🌼🌼🌼
Doctor yang ditugaskan keluar dari emergency room berdiri di hadapan Jongho. Riak wajahnya jelas menunjukkan bahawa terdapat berita kurang baik .
Dapat dilihat dari riak jongho tahu ada benda yang tidak kena. Hatinya mula berdegup kencang. Bermacam macam yang difikirkannya.
"Doctor.. macam mana dengan isteri saya ?" Mula kedengaran doctor yang ditugaskan mengeluh berat. "Kami mempunyai dua berita, satu berita baik dan satu lagi berita agak buruk untuk encik" . Apabila dengar apa yang diucapkan serta merta hatinya mula gelisah tuhan sahaja tahu. "apa yang baik itu doc?"
"Tahniah diucapkan kepada encik. Puan jiyeon selamat melahirkan baby girl." Jongho mengeluh lega anaknya selamat dilahirkan. Namun berita buruk masih berlegar di fikiran nya. "Apa berita buruknya doc?" " Maafkan kami encik, puan jiyeon tidak dapat diselamatkan kerana puan jiyeon mengalami nadi yang sengat lemah . Sekali lagi pihak kami memohon maaf kerana tidak dapat diselamatkan puan jiyeon" " Saya harap encik dapat menerimanya. Jika tiada apa apa saya mintak diri"
Jongho jatuh melorot mendengar berita bahawa isterinya meninggalkannya buat selama lama...
End flashback~
"Sayang... Ho rindu awak"
"Sayang kan dah janji taknak pergi jauh dari ho..
"Tapi"
"Tapi kenapa sayang tinggalkan ho dengan anak kita? "
" Kita dah janji nak besarkan anak kita bersama "Setiap yang hidup pasti akan mati =)
Setiap pasangan akan berpisah.
Ajal.Cehh author jiwang hshshshsh.
🥂TBC 🥂