Awal - awal pagi lagi jongho sudah menyiapkan diri untuk ke tempat kerjanya. Sempat lagi jongho meng-spray wangian di bahagian ketiak HAHAHA*Mengmalu*. Rambutnya disisir menggunakan of course kulit durian HAHAHA . Gurau je . Sudah tentu rambut disikat menggunakan penyikat rambut. Biar kemas. Jongho tidak suka rambutnya disikat tepi-. Jika staf nya nampak gaya rambutnya begitu sudah tentu dia akan di lebel sebagai jonghanafi. Mintak dijauhkan..
Jongho mengeluh perlahan. Macam mana hendak bawa anaknya ke tempat kerja? Adakah budak itu tidak apa apa ? Apa yang paling di risaukan nya jika budak itu menangis hendak susu. Sudahlah dia ke tempat kerja untuk menyiapkan semua kerja yang tertangguh semalam. Jika budak ini menangis sudah pasti dia bertambah stress.
Dengan ini jongho terpaksa menguruskan Ji-Eun bersendirian. Ya, dia mengakui kerja ini memenatkan tetapi dia bersyukur kerana masih ada pengubat rindu.
"Sayang, bangun mandi. Nanti kalau nanti kalau lambat sampai awak jugak meragam" ucap jongho sambil membelai pipi puteri kesayangan..
🌼🌼🌼
"Morning bos"
"Urm morning" Jongho masuk ke dalam pejabatnya , Ji-Eun di letakkan dia tempat yang disediakan boleh P.A nya"Jjong" makan muncul lah seorang lelaki sedang hana tinggi
"seonghwa hyung ada apa?" Soal jongho. Jomgho hanya melihat anaknya yang berada didalam dakapan kawan baiknya.
"Aku kasihan tengok Ji-Eun apa kata kau bagi hyerin jaga lagi pun bukannya dua bulan bukan buat apa pun dekat rumah. Kau pun tahu kan aku dengan dia belum ada rezeki.. sebelum kau pergi kerja kau hantar lah, lepas habis masa kerja kau ambik balik"" Tak susah kan kau ke Hyung ? Budak ni banyak meragam, nanti susah kan hyerin pulak nak jaga dia"
"Habis tu kau nak jaga dia ? Dengan kerja kau berlambak lagi yang perlu di siapkan. Bukan aku tak percaya kan kau jjong, aku percaya kan kau yang kau akan jaga Ji-Eun. Tapi aku pun kasihan kan kau. Aku tengok kau pun dah tak terurus'
Terdiam jomgho dibuatnya apa bila mendengar kata kata seonghwa. Ada betul apa yang dikatakan seonghwa. Akhirnya dia bersetuju dengan cadangan seonghwa untuk jaga anak dia..
" Baik lah kalau itu kau nak, aku setuju. Jaga dia baik baik Hyung. Aku ada dia je"
"Ye,jjong aku dengan hyerin akan jaga dia dengan baik. Jangan risau " "Nanti hantar je bila bila masa" tambah seonghwa. Sudah seorang park seonghwa sudah membebel
🥂TBC 🥂