"mulut kau ni aku cili kang jjong" jonghó ketawa kecil mendengar balasan abangnya.
"Iya lah aku yang kena, kalau kau nak jumpa Eun kau boleh je kan datang offices aku. Tak perlu tunggu aku tidur rumah omma dulu"
"So,how kau jaga Ji-Eun? Okey" soal san, walaupun dia jarang sekali berjumpa dengan jongho tapi dia masih ambil peduli.
" Urmm nak kata okey tu macam tak okey tapi okey lah, tapi tu lah letih sikit lah. Tapi dia takde perangai sangat . Paling tidak pun dia akan menangis nak tidur atau lapar tu je"
"Bagus sayang uncle ni, tak menyusahkan Appa awak" "Ini mesti ikut perangai uncle ni tak menyusahkan orang"
"Eh bukan ke kau yang paling menyusahkan omma dulu Hyung?"
"Kurang ajarrrr" anak patung Ji-Eun di baling ke arah Jongho. "Woii patung anak aku tu woiii. Menangis karang kau ambik anak patung dia tuuu"
Sah ini bukan anak yang tak betul tapi bapak dengan uncle yang putus wayar .
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼Jonghó duduk di atas sofa menonton televisyen.. San? Ji-Eun? Ada duduk dibawah, sedang bermain dengan san.
"Hyung,kau asyik main anak aku je, Ji-Eun pun nak kawan jugak. Apa kata kau nikah Hyung"
"Ehh kurang ajarrrr kau ni jjong "
"Eun, tengok Appa awak ni, suruh uncle nikah . Uncle bukan taknak nikah tapi-"
"Tapi uncle yang tak laku kan?" Bergema tawa jongho diruang tamu, san tersenyum inilah kali pertama jongho ketawa macam ni sekali selepas isterinya meninggalkannya.
" Hye, aku bukan tak laku eh sekali aku petik jari bersusun datang au, sekali dengan author datang"
Jongho membuat muka menyampah. Sudah masak dengan perangai perasaan abangnya itu.
"Eun, sini dekat Appa jangan dekat dengan uncle nanti besar kuat perasaan macam uncle" Bidas jongho. Dia bukan lah tak suka Ji-Eun rapat dengan san tapi disebabkan mahu mengusik san itu yang dia panggil anaknya datang dekat dia. Ayat aku ni merapu .
San menjeling tajam adiknya.
'"kurang ajar kau eh, kalau aku tahu waktu kecik dulu aku suruh omma buang kau."
🥂TBC 🥂