7.Bölüm- Nefret kıvılcımlarının yok oluşu

84 12 3
                                    

Güneşim🥺🍓🌅:
Chanyeol, neredesin?

Park Chanyeol:
Bir şey mi oldu?

Güneşim🥺🍓🌅:
İyiyim bir şey yok, sadece meşgul değilsen Jimini getirebilir misin? Taehyung ısrarla Jiminle oynamak istiyor.

Park Chanyeol:
Akşam gelebilirim ben ama Jimini gönderebilirim.

Güneşim🥺🍓🌅:
Hayır, sen gelirken Jimini getir.
Bu daha doğru.

Park Chanyeol:
Tamam, meleğim❤️👌

•••••••

Akşam olduğunda Chanyeol ve Jimin gelmişti, ikisi oynarken bizde salona geçtik, Chanyeolun yüzünü incelemeye başladım, bir mafyaya benzemiyordu, bir mafya için fazla temiz ve masum bir yüzü vardı.

"Bakışlarınla beni delmenden şikayetçi değilim ama biraz ürperdim artık, bir sorun mu var hayatım?"

"Hayatım mı? O sikik-" Sözümü Chanyeolun birden bire kalkıp ağzımı kapatması kesmişti, "Jimin ve Taehyung hemen yan odadalar, küfür etmemelisin Baekhyunnie~" dedi sırıtarak.

"Chanyeol, boş muhabbetleri bırak. Düşmanların yüzünden bir gün geberirsem diğer hayatımda seni bulur ben öldürürüm."

Chanyeol kahkaha atınca bana daha da çok yaklaştı, durup yüzüme baktı. "Sana kimsenin dokunmasına izin vermem, sen benimsin." dedikten sonra beni hızlıca öptüğünde şoke oldum.

"Ya, Jimin? O senin yanında daha da hedefe açık değil mi?"

Kafasını geriye attı Chanyeol, saçlarını geriye attı. "Aslında bir hafta kadarolmayacağım Seul'da, Busan'a gideceğim hallermem gereken işler var."

"Mafya işleri değil mi?"

Chanyeol, koyu göz halkalarıyla bana baktı. "Halledip döneceğim, ama Jimini evde yalnız bırakamam."

"Korumaların yok mu?"

"Benimle gelecek hepsi, çatışma olacak gibi."

Chanyeol derin nefes veeip gözlerini kapadı, "Ailen?"

"Yok, bizi uzun zaman önce terk ettiler."

Bir süre sessizlik oldu, sonra aklımdakini pat diye söyledim. "Jimin ben ve Taehyung ile kalsın o zaman, sorun olmayacaksa?"

"Asıl sana sorun olmaz mı?"

"Hayır, olmaz. Tae, Jimini seviyor."

"Peki, sen beni seviyor musun?" diye sordu birden Chanyeol dibime girerek, gülümsesiğinde bakışlarımı çevirdim. "Artık senden nefret etmiyorum, diyelim."

I am NOT your boyfriend ¦ ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin