"Mafya işleri değil mi?"
Chanyeol, koyu göz halkalarıyla bana baktı. "Halledip döneceğim, ama Jimini evde yalnız bırakamam."
"Korumaların yok mu?"
"Benimle gelecek hepsi, çatışma olacak gibi."
Chanyeol derin nefes veeip gözlerini kapadı, "Ailen?"
"Yok, bizi uzun zaman önce terk ettiler."
Bir süre sessizlik oldu, sonra aklımdakini pat diye söyledim. "Jimin ben ve Taehyung ile kalsın o zaman, sorun olmayacaksa?"
"Asıl sana sorun olmaz mı?"
"Hayır, olmaz. Tae, Jimini seviyor."
"Peki, sen beni seviyor musun?" diye sordu birden Chanyeol dibime girerek, gülümsediğinde bakışlarımı çevirdim. "Artık senden nefret etmiyorum, diyelim."
***
Bunun üzerine Chanyeol gülümseyip elini Baekhyunun yanağına koydu, "Gerçekten benim güneşimsin, Baekhyun" dediğinde Baekhyunun yüzün kızardı. "Hadi git ve sapasağlim gel, kardeşini çok bekletme" dedi. "Tamam" dedi Chanyeol. Ve içeriye seslendi, "Jiminnie! Hyunguna görüşürüz demeyecek misin?" dediğinde Jimin koşarak kapıya geldi, Chanyeola gülümseyip el salladı. "Görüşürüz hyung!" dediğinde Chanyeol çömeldi, "Hani öpücüğüm?" diye sorduğunda Jimin, hyungunun yanağına öpücük kondurdu. "Dikkatli ol hyung" dedi Jimin. Chanyeol "Olacağım" dediğinde Jimin koşarak Taehyungun yanına döndü.
"O zaman ben gidiyorum."
Dedi kalkarak."Tamam."
Chanyeol arkasını dönüp yürürken Baekhyun dayanamayıp seslendi, "Ya, Park Chanyeol!"
Chanyeol dönüp şaşkınca Baekhyuna baktığında Baekhyun derin nefes alıp bir anda söyledi.
"Kendine dikkat et ve çabucak dön."
Chanyeol gülümsedi, "Yeter ki sen iste, çünkü sen isteyinceye dek ölmek gibi bir planım yok."
ARKADAŞLAR BİR BUÇUK YIL OLMUŞ SON BÖLÜMDEN BU YANA😳
Bu yüzden bende son bölümün son kısmını tekrar aldım ve küçük bi ekleme yaptım, geçiş bölümü gibi düşünebilirsiniz😔💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I am NOT your boyfriend ¦ ChanBaek
Fanfiction"Ben senin sevgilin değilim, Park Chanyeol! Şimdi, korumalarına gitmelerini söyle Ve beni unut, çünkü senin ile ilgilenmiyorum, şimdi izin verirsen gitmem gereken bir yer var."