Az a lány lépett be az ajtón. Ginerva Weasley és a bátyja Ronald. A lány úgy sétált végig mint valami tünemény. Mozgása gyengéd és kecses, ezt már az első pillanatban megállapítottam. Különös, mégis gyönyörű teremtmény a hosszú vörös hajával és az ezernyi szeplővel ami ellepi az arcát.
Harryre pillantottam, az a tekintet ahogy rá nézett... éreztem ahogyan a szívem hirtelen megrepedt. Próbáltam baráti mosolyt erőltetni.
-Csak nem tetszik? - a hangomba annyi gúnyt próbáltam tenni amennyit csak lehetett.
-Ohh kussolj! - ez igent jelent? Persze! Hiszen láttam hogy néz rá! Miért hittem hogy még van remény?
Ekkor egy bársonyos hang szólalt meg közvetlen mellettünk.
-Sziasztok! Csatlakozhatok? - csillogó mogyoróbarna szemeivel nézett ránk és mosolygott.
-Ohh persze azt hiszem igen... - mondtam neki bizonytalanul.
Körülnéztem hogy hol hagyta a bátyját de ő már régen a vajsörét iszogatta Finnigannel és a bandájával.Végül Harryvel elegyedtek mély beszélgetésbe de ő mindig megpróbált bevonni. Kedves lány de mégis agh!
A térdeink Harryvel mintha már egymás közelébe sem lettek volna de Ginnyvel már most egy párnak látszanak. A lány belekarol a kezébe, nevetgélnek, a lábaik minden ponton érintkeznek egymással.
Amikor arról kérdezgették egymást hogy szinglik-e nálam akkor kattant valami. Felálltam és ekkor mind a ketten rám pillantottak.-Jól vagy Draco? - kérdezte Harry de nem válaszoltam. Kimentem e helyiségből mire ő utánam.
-Draco! Mi a baj? - kérdezte mikor már kint álltunk az utcán.
-Semmi csak nem vagyok jól! Túl sok volt a vajsör szerintem - hazudtam olyan hihetően amennyire csak lehet de láttam rajta hogy nem hisz nekem. Éppen szólásra nyitotta a száját mikor a vörös lány is kilépett az ajtón egy bájitalos lombikot fogva a kezében.
-Ha nem érzed jól magad ez jó lesz rá! Fájdalom csillapító! - mosolyogva nyújtotta felém az üveget.
Olyan kedves de mégis inkább a halálát kívánom! Lehet kicsit erős de nem akarom látni ezt a lányt! Miért kellett egyáltalán ide jönnie?!-Inkább lelépek. - mondtam és megfordulva gyors léptekkel indultam vissza a Roxfortba.
YOU ARE READING
Heather - hsyvia
FanfictionDraco és Harry 11 éves koruk óta legjobb barátok és idén végzősök a Roxfortban. Mikor Draconak végre sikerül tisztáznia önmagában hogy többet érez Harry iránt mint barátság hirtelen egy érkezéssel, egy mogyoróbarna szempárral minden összekuszálódik...