Egy héttel később éppen a könyvtárban ültem egyedül mivel hogy Hermionének és Pansynek valami "dolga" van.
Éppen a SVK házival szenvedtem amikor éreztem, hogy valaki lecsapódik a velem szembeni székbe.-Mi bajod van? - kérdezte, egyből felismertem a hangját ezért fel emeltem a fejem a könyvből és gúnyos mosolyt húztam az ajkamra.
-Már miért lenne bajom? Gyönyörű napunk van! - ekkor megláttam egy apró dühöt csillanni a smaragd színű szemében.
-Tudod hogy, hogy értem!
-Nem. Ami azt illeti fogalmam sincs. - Mondtam szarkasztikusan majd az államat a tenyerembe téve hajoltam előre az asztalon kíváncsiságot tettetve.
-Kerülsz engem. Miért?
Pff még van képe ezt kérdezni. Egész héten a Weasley picsával lógott.
-Én nem kerüllek hiszen LEGJOBB barátok vagyunk, és a LEGJOBB barátok nem hazudnak egymásnak és nem hagyják a másikat figyelmen kívül.
-Ne dúzzogj! Mond el pontosan mi a bajod!
-Őszintén Harry. - sóhajtottam és komolyra vettem a figurát. -Nincs semmi bajom. - tettem a lazát miközben a fejemben számtalanszor elképzeltem ahogyan megfojtom a Weasley libát.
-Csak mostanában kevesebbet lógunk együtt..-Igazad van. Sajnálom..
Csendben ültünk ott hosszú ideig. Én a házi írást folytattam míg ő merlin tudja min gondolkozott.
-Gyere velem! - állt fel hirtelen és felém nyújtotta a kezét.
-Még is hova mennénk ilyenkor? Mindjárt takarodó!
-Csak gyere! Bízz bennem!
Ekkor megragadtam a kezét ő pedig elindult kifelé a könyvtárból közben egy pillanatra sem engedte el a kezem.
Ahogy kiértünk a folyosóra gyorsított a tempón én pedig követtem a példáját.Talán ha valaki lát minket kicsit furcsa lehetett volna számára ez a jelenet. Ahogyan a sötét folyosót néhol bevilágítja az ablakokon beszűrődő hold fénye miközben két 17 éves srác kéz a kézben, kipirult arccal lihegve rohan végig rajta.
Amikor kiértünk a kastélyból még mindig nem volt megállás.
Szaladtunk végig a tiltott rengetegen majd mikor egy réthez értünk Harry megtorpant.
-Megérkeztünk! - tette csípőre a kezét és mosolygott. A csillagos eget pásztázta és gyönyörű volt ahogyan a hold megvilágította az arcát és azt az elbűvölő mosolyát. Először csak lihegni és őt bámulni tudtam majd mikor felém fordult megszólaltam.
-Miért jöttünk ide?
-Várj! - szólt és közelebb húzott magához miközben csendre intett.
-3,.. 2,...1 - suttogta és mikor az utolsó számhoz ért több millió apró világító pontocska szállt fel és repkedett körülöttünk. Gyönyörű volt egyszerűen álomba illő.
-Gyönyörű ugye? Szentjánosbogarak.
-Igen az. - válaszoltam és elmosolyodtam. Mintha olvasna a gondolataimban.
-Szabad egy táncra uram? - hajolt meg előttem és kinyújtotta felém a kezét.
-Hülye vagy!
-Komolyan beszélek!
-Aha persze!
Kivette a pálcáját a zsebéből és egy suhintásra zene szólalt meg. A kedvenc közös dalunk .
Kuncogtam. Nem bírtam abba hagyni a mosolygást miközben ő még mindig kinyújtott kézzel várt rám hogy csatlakozzak.
-Fejezd be ez hülyeség! - valószínűleg már tetőtől talpig elpirultam de reménykedtem hogy nem vette észre.
-Mióta mond Draco Malfoy, aki felkeltett az éjszaka közepén azért mert volt egy teóriája hogy a kertjüket tündérek lakják, Nemet a hülyeségre?
-Merlinre, 12 voltam!
-De még mindig ugyan annyira szeretsz hülyeségeket csinálni.
-De még mindig ugyan annyira szeretek hülyeségeket csinálni. - ismételtem el sóhajtva majd megfogtam a kezét mire magához rántott táncolni.
A testünk egymáshoz simult miközben élveztük a dalt, a környezetet és egymás jelenlétét. Mikor elért a dal a kedvenc részünkhöz hangosan, már-már ordítva énekeltük azt.
-"HEY, LITTLE TRAIN WAIT FOR ME!
I ONCE WAS BLIND BUT NOW I SEE"Egymás arcába üvöltöttük a szöveget egyre csak egymáshoz közeledve.
-"HEY, LITTLE TRAIN WAIT FOR ME!
I WAS HELD IN CHAINS BUT NOW I'M FREE!"Amikor az ajkaink már szinte érintették egymást Harry elhúzódott.
-Mennünk kéne mielőtt Frics elkap. - nevetett
-Igazad van. - sóhajtottam rejtett csalódottsággal.
Harry egy pálcaintéssel elhallgattatta a zenét.
Már csak pár szentjánosbogár repkedett körülöttünk mikor elindultunk vissza a kastélyba. Nevetve beszélgettük végig a visszautat.Hiányzott ez. Hiányzott ő.
ESTÁS LEYENDO
Heather - hsyvia
FanficDraco és Harry 11 éves koruk óta legjobb barátok és idén végzősök a Roxfortban. Mikor Draconak végre sikerül tisztáznia önmagában hogy többet érez Harry iránt mint barátság hirtelen egy érkezéssel, egy mogyoróbarna szempárral minden összekuszálódik...