H13: Party of the year

41 5 0
                                    

"Nou, ga je gang!" Zeg ik enthousiast. Ik geef haar twéé dagen, en dan bel ik mam.

Thomas

"Whoa!" Ik schrik me dood, voordat ik het doorheb lig ik op de grond. Naast me ligt een andere jongeman. "Gaat het?" Vraag ik terwijl ik hem omhoog help. Mensen kijken tegenwoordig niet meer uit.

"Volgen mij heb ik wat laten vallen..." Krijg ik als antwoord, ja daar heb ik wat aan.

"Wat?"

"Mijn portemonnee."

Die heb je niet laten vallen, die heb ik gestolen toen je niet uit je doppen keek. Ik had niet door dat hij zo hot was... "Dat zuigt, laat me je helpen het te vinden."

"Dankje, je bent m'n held!"

Zo dat is ook voor het eerst

"Ik ben Toby."

"Thomas."

Skyler

"Wow, ik had echt meer moeten eten vanochtend" Zegt Chase, terwijl ik eraan kom lopen. Ik heb een dikke frons op mijn gezicht en kan niet geloven dat mijn broer zoiets doet! Nou, eigenlijk wel... Maar alsnog. Diep in gedachten verzonken hoor ik niet goed wat hij zegt.

"Huh?"

"Nou, je hebt geen eten meegenomen! Je zei dat je wat eten ging halen, maar komt terug met lege handen."

"Uhoh, eh ja. Ik moet je iets vertellen..."

"Ik ben een en al oor."

En kuiltjes. Denk ik.
"Ik heb geen eten gehaald, want... Eh uhm" Denk Skyler, denk! "Ik moest pissen!" Smooth.

"Je, je moest pissen?"

"Uuuhuh.. Jaa! En ik vond dat pissen geen goed onderwerp was om over te praten op onze eerste date, dus zei ik dat!" Goeie Skyler

"Ten eerste; je hoeft nooit tegen mij liegen over pissen, ik doe het ook namenlijk."

"Goed om te weten",

"En ten tweede; als dit onze éérste date is, komt er dan ook een tweede?"

"Oke, daar heb je me. Ik had het leuk vandaag!"

"Gelukkig! Ik ook."

"Oke oke, wat ga je plannen voor onze volgende date?"

"Wat vind je van een feest?"

"Een feest?"

"Ja, je weet wel. Veel mensen die praten, dansen, muziek en eten!"

"Wow, echt?" Zeg ik sarcastisch

"Jij kleed je mooi aan, ik kleed me mooi aan. We gaan, en hebben plezier."

"Ha, grappig man." Ik giechel, eigenlijk was het best grappig.

Wow. Nee. Skyler, nee. Dat was níét grappig!

"Dus dat betekend dat je meegaat?" Vraagt hij, ik hoor de hoop in zijn stem.

"Oke, oke. Speciaal voor jou dan. Wanneer is dit feest?"

"Vanavond!"

"Wow wow wow, dan al?"

"Jup."

"Oke, waarom ook niet?"

"Mooi! Zal ik je rond 9 ophalen?"

"Prima!" Ik geef hem een knuffel, brabbel nog een afscheid en loop weg. Ik draai me nog één keer om, en zwaai.

Chase

"Toby, wie is je beste vriend?" Skyler is net weg, en ik heb mezelf behoorlijk in de nesten gewerkt. Er is namenlijk helemaal geen feest vanavond.

"Wie mijn beste vriend is? Channing Tatum?"

"Je moet die gedachte echt een keer loslaten, Toby!" Antwoord ik met een lachje.

"Hé, a guy can dream."

"Maar even serieus, ik ben je beste vriend. Toch?"

"Ja ja..."

"Raad eens wie er een feest geeft dan vanavond?!"

"Ohgod, dit gaat over dat meisje, nietwaar?"

"Precies! Jij geeft een feest vanavond! Zie je dan!"

Toby

"Is alles oké?" Vraagt Thomas aan mij, na onze soepele ontmoeting heb ik hem uitgenodigd voor een drankje. Leuke jongen, maar de kans dat hij net als ik ook op jongens valt...

"Ja man, zin om naar een feest te gaan vanavond?"

"Tuurlijk."

Tuurlijk, wat zou er mis kunnen gaan in deze situatie? Er komt een super leuke nacht aan...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 26, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

A step aheadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu