5 🍉

10.4K 1.1K 275
                                    

Keyifli okumalar

Aynada kendime bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aynada kendime bakıyordum. Değişik hissediyordum.

Atilla adam sabah odama gelmiş ve bu elbiseyi vermişti. Bu elbise biyolojik anneme aitmiş.

En sevdiği elbisesi buymuş ve kızı olursa ona saklayacağını söylermiş.

Duygulanmıştım. Ben elbiseyi giyerken, o yanımızda değildi.

Elbisenin başına bir şey gelmesinden deli gibi korkuyordum.

Bugün dışarıda kahvaltı edecektik. Furkan abinin mekanına gidecekmişiz. Her zamanki gibi gergindim. Herkesin içinde bir kusma atağı geçirmek istemiyordum.

Daha fazla odada kalarak Atilla adamı endişelendirmek istemiyordum. Çantamı alıp odadan çıktım.

Aşağı kata inince, Atilla adam telefon ile konuşuyordu. Beni görünce gülümsedi ve telefona bir şeyler söyleyip kapattı.

"Resmen karşımda Deniz var. Annene bu kadar benziyor olman inanılmaz."

Yanıma geldi ve kolunu uzattı girmem için. Utanarak koluna girdim.

Beraber dışarı çıktık ve ben arabaya binerken, o benim yerleşmemi bekledi. Ardından bana müsade etmeden kemerimi taktı. Geri çekilmeden önce, saçlarımın üzerine bir öpücük bıraktı.

Her baba böyle güzel mi severdi çocuklarını?

"Öncelikle olarak ne zaman kötü hissedersen bana söylemeni istiyorum. Ayrıca yanından bir saniye ayrılmayacağım o yüzden gergin olmana gerek yok."

Yavaşça başımı salladım. Benim bu halime gülümsedi ve göz kırptı.

Yol çıktığımızda pek konuşmamıştık ama artık hep onun ilk adımı atmasını beklememem gerekiyordu.

Sadece konuşacaksın Elif. Ya da Eklimya. Bunun için benimle dalga geçecek son kişi bile değildi.

Dudağımı ısırdım. Sakinxe nefes almaya çalışıyordum ama sanki parkura katılmışım gibi nefesim hızlanıyordu.

Elimi tutunca irkildim. Kendimi fazla odaklamıştım.

"Kızım, iyi misin?"

Ağzımı açıp konuşamıyordum. Sanki bir yerden babam çıkıp azarlayacak gibi hissediyordum.

Arabayı durdurdu ve ona bakmamı sağladı. "Nefes alamıyorsun güzelim, hadi birlikte nefes alalım."

Arabayı kenara çekti. Ardından iki elimi tuttu. "Hadi beraber nefes alalım."

Sanki elimi tutunca ondan güç almaya başlamıştım. Onu taklit ederek derin nefesler alıyordum.

Bir süre sonra nefesim düzene girdi.

KarpuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin