"bu ne böyle?" diye elindeki peruğu tuttu kai. "bunu mu takacağım gerçekten ya?" diye somurttu. bahiyyih göz devirdi. "böyle gidersen erkek olduğun çok belli olur abicim." diye onu yanıtladı. kai bahiyyih'in yatağında otururken bahiyyih ona kıyafet seçiyordu.
elinde beyaz bir etek tutuyordu. yüzünde ise kocaman bir gülümseme vardı. sanki o bu durumdan yararlanıp abisini oyuncak bebek gibi giydiriyordu? evet, evet. tam da öyleydi. abisini oyuncak bebek gibi giydiriyordu. üstelik bundan çok zevk alıyordu. ama kai için aynısı geçerli değildi.
elindeki beyaz fırfırlı eteği görünce gözlerini büyüttü. "hayır." diye yanıtladı daha bahiyyih konuşmazken. "sikseler olmaz, hayır. etek giymem."
"sadece bir etek, hadi ama!" dedi bahiyyih. abisi yataktan hızlıca kalktı. bahiyyih ise onu tutmaya çalıştı. tabii ki abisinden daha güçlü değildi ama açık konuşalım, abisinden daha zekiydi. onu tutabileceğini biliyordu.
"baştan sana söyledim feminen giyeceksin diye!" dedi bahiyyih. ve haklıydı, söylemişti. "sadece bir etek gören de zanneder çok absürt bir şey giydiriyorum."
kai durdu ve tek takıldığı nokta hakkında konuştu. "gören zanneder mi? tanrı aşkına, flörtünle kız kılığına girip onunla buluşacağım! gerçekten bunun gören zanneder'i mi var?"
"tek takıldığın nokta bu mu gerçekten? mecazi anlamda söyledim ya!" diye geri cevapladı abisini. "bunu yapmak zorundasın. sözünden vaz mı geçeceksin cidden? geri adım atmak falan yok!" diye abisini geri yatağa itti. "yapacaksın. söz verdin."
kai ise bu durum karşısında ofladı. kız kardeşi kazanmıştı. o eteği de giyecekti, o peruğu da takacaktı. açıkçası çok streslenmişti. ama belli etmemeye çalıştı. o kai'ydi! her tuhaf ve illegal şeyleri ilk o yapardı. sadece azıcık gaz vermek gerekliydi, o kadar.
"bak üstüne de bu gömleği giyersin, mükemmel olur." diye elindeki mor gömleği tuttu bahiyyih. kai bu sefer ciyaklamadı.
"şimdi sana sahte göğüs yapmamız gerek." dedi bahiyyih. kulağa komik geliyordu. kai ise durdu. tamam, az önce oyun bozanlık yapmaması gerektiğini söylemişti ama- sahte göğüs mi? BU ÇOK KOMİKTİ.
"ne diye o yüzü yapıyorsun yine?" dedi bahiyyih sinirle. kai kendisini tutamayıp konuştu. "ne gerek var sahte memelere ya?"
"erkek olduğun belli olur çünkü salak mısın ya?" diye cevapladı bahiyyih. elinde hiç kullanılmamış bir sütyen vardı. içine ise bir şeyler sıkıştırıyordu.
"sen benim memelerime küçük mü diyorsun?" dedi kai, vahşi bir şekilde. ellerini göğüslerine götürdü. sanki buna alınmış gibiydi. ama sonuçta haklıydı! kai her erkeğin sahip olamayacağı güzel göğüslere sahipti.
"hayır onu demek istememiştim," diye açıklama yaptı bahiyyih. abisinin onunla dalga geçtiğini fark bile etmedi. kai bundan faydalanıp daha çok uğraştı. "hayır bildiğin demek istedin yani." bahiyyih sözünün kesilmesine azıcık sinirlenmişti.
"abi açıklamama bi' izin ver-" derken kai tekrardan aynı şeyi yapıp sözünü kesti. "neyi açıklayacaksın hiyyih? burada göğüslerin daha büyük diye bana meme linci mi atıyorsun?" diye yükseldi kai. o kadar komikti ki abartması. ama daha komik olan şey bahiyyih'in sinirlenmesiydi.
"YA EVET!" diye bağırdı birden bahiyyih. "TABİİ MEMELERİN BENİMKİNDEN DAHA KÜÇÜK. BENİMKİLER DAHA GÜZEL." dedi bahiyyih. sonra abisinin ciddi olmayan yüz ifadesini görünce anladı. "sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"evet." deyip kahkaha attı kai. "az önce memelerimizi yarıştırdık." bahiyyih ne dediğini düşünüp durdu. evet, tam olarak memelerini yarıştırdı ve bunu ciddi yapmıştı. ciddi olması daha da komikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çıtırız genciz hallederiz, sookai
Fanfictionbahiyyih internetten flört yaptığı oğlanla buluşacaktır fakat eski kız arkadaşını unutamadığından bütün gece ağladı ve sabaha kocaman şiş gözlerle uyandı. ne mi yapmalı? tabii ki de abisini kız kılığına sokup göndermeli!