Hastane

5 0 0
                                    

yazim yanlisi varsa kb

Minho

"Birde sapığımız eksikti."diyerek sandalyeye doğru adımladım.Aklım çok karışmıştı.

Bu ne biçim bir katildi?

Kafamı geriye doğru yaslayıp derin bir nefes almıştım.

Felix'e doğru döndüğümde kireç gibi beyazlaşmış yüzüyle karşılaştım.Bu tarz şeylerden kolay kolay korkan birisi değildi bu tepkisine şaşırırken başımı geriye atıp düşünmeye başladım.

Kim olabilirdi bu katil?

Aniden hissettiğim hareketlenmeyle gözlerimi Felix'e çevirdiğim de kapıya doğru adımladığını görmüştüm.

"Biraz hava almam gerek."

Felix

Ondan o kadar kaçmama rağmen yine gelip beni bulmuştu.İsmime kadar değiştirmeme rağmen nasıl oluyorda bu kadar kolay birşekilde nasıl bulabilmişti ki?

Yıllar öncesinden beni ölümünden döndürmesi yetmemiş miydi,daha fazla acı çekmemi mi istiyordu?

Düşüncelerim beni boğmaya başladığını hissediyordum.Burnumun ucu sızlamaya başlamıştı.Kafamı yere indirip kimsenin ağlamamı anlamamamı anlamaması için saçlarım önüme çekiştirmiştim.Sessizce sadece orada oturuyor ve ağlıyordum,o zamanki gibi.

Biraz daha sakinleştiğimi hissettiğimde gözlerimi silip odama geri geçmek için kalkmıştım ki bahçenin girişinde yeni yeni kavgaları kızışmaya başlamış bir çift görmüştüm.Onları ayırmak için oraya adımlamaya başladım.Adam kıza vurmaya kalkıştığı sırada kolundan tutup onu uzaklaştırmıştım biraz.

"Eğer vurursanız hapsi boylarsınız."dememle gülmeye başlamıştı.

Ahh,bi de bunlarla uğraşıyordum.

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun da böyle rahat rahat konuşabiliyorsun?"

"Kim olduğunu kanunlar önünde önemli değildir.Sizi tutuklamadan gitmelisiniz."

Alaycı birşekilde gülüp kolunu sertçe çekmişti.derin bir iç çekip yanımda ki kadını karakola davet ettim.

"Ne kadar kibarsın kadınlara karşı.Eminim seni arayan katilde bu huyunu çok sevmiştir."

Nerden biliyordu bunu?

Ona doğru döndüğümde gitmiş olduğunu görmüştüm.Kafa karışıklığımla kalmıştım.Yoksa onunla bir bağlantısı olabilir miydi?

Mal mısın Felix bildiğine göre kesin vardır.

İç sesime karşı derin bir iç çekmiştim.Koca bir maldım.Bunu sonra düşünmeye erteleyip kadınla ilgilenmeye başlamıştım.Eğer bir bağlantısı varsa kadında bir şekilde çıkardı muhakkak.

Odama geçtiğimiz de adamın kimliğini öğrenebilmemle zaten geçmişin o kadar temiz olmadığını öğrenmiştim.Kadına el kaldırmaya çalışan birisinden ne bekliyebilirdim ki zaten?Uzaklaştırma çıkartmak istemesiyle dilekçe çıkartmış ve gerekli yerlere vermiştim.Gerisini makheme hallederdi.Şimdilik bu adamı daha iyi araştırmam gerekiyordu.

Odama birden giren kişiyle şaşkınlıkla kapının oraya bakmamla Jısung olduğunu görünce biraz rahatlamıştım.Hos Jısung'dan başka kimse buna cesaret edemiyordu zaten.

"Aa selam Felix,Minho'yu gördün mü?Sabahtan beri ulaşamıyorum merak ettim."

"En son şu katille ilgili ipuçları için birz daha araştırmaya gitmişti.En son trip atmıyor muydun ona?"

Ölüm SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin