Zamansız Saldırı

0 0 0
                                    

Soobin

Köpeğimin havlamaya başlamışmasıyla uyanmıştım.Neler olduğuna bakmak için sessizce kapımı açmıştım.Birden kesilen havlamayla içime daha da şüphe dolarken neler olur ne olmaz diye telefonumundan polisi arıyıp telefonu saklamıştım.Çekmecemden hızlıca silahımı alıp bana doğru yaklaşan sese karşın kapımın arkasına saklanmıştım.

Pekala evime birisi girmişti peki benden ne istiyordu?

Odamın önüne geldiğini anlamamla nefesimi tutmaya başlamıştı.İğrenç bir sesle "Saklanbaç mı oynuyoruz Soobincik?" demişti.Ona vurabilcem kadar odamın içine girdiğinde bir el ateş etmiştim ama refleksiyle bana doğru dönerken koluna gelmişti.İğrenç bir şekilde gülmeye başlamıştı.

"Ahh,beni öldürebilceğini mi sandın cidden seni pislik?"

"Tam da nasıl acı çekerek ölsen diye düşünüyordum yazık oldu."diyerek gülmüştüm.Birşeyler mırıldanıp elindeki bıçağını bana doğru fırlatmıştı.Sağa kaymamla dibimden sıyrılıp duvara saplanan bıçakla bakışmıştık.

Birkaç el ateş etmeye başlamamla kendime zaman kazandırmaya çalışıyordum.Belki öldüremezdim ama polislerin gelmesini bekliyebilirdim.Hepsinden sıyrılmayı başarmıştı.Bana doğru koşmaya başladı kollarımı önüme siper edip vurmasını engellemeye çalıştım.Ancak karın boşluğuma vurup beni nefessiz bırakmıştı.Hemen kolundan yakalayıp diz kapağına tekme savurdum.ve silahımla karnından vurdum.

"Demek zoru oynuyacaksın."demesiyle anlamdıramadığım bir hızla koşarak gitmişti.

Ehh en azından birkaç DNA bırakmasını sağlamıştım.Hemen sonrasında gelen polislerle birlikte hemen köpeğimin duruma bakmak için salona koşmuştum.Cansız bir şekilde yerde yatıyordu.Ellerim titremeye,gözlerim dolmaya başladı.Başını okşayamaya başlamıştım ağlıyarak.

"Özür dilerim seni koruyamadım.Özür dilerim hepsi benim suçum."

"Senin suçun yok.Mantıklı birşey yaptın ve kim olduğunu gördün.İfadene dayalı güzel bir ceza çekmesini sağlıyabiliriz Soobin."

Felixin sesine karşın başımı ona doğru dönmüştüm.Onu görmemle daha çok ağlamaya başlamıştım.Hemen gelip bana sarılmıştı.

"Şimdi karakola gidelim ve ifade ver.Sonrasında birlikte kafa dağıtırız."demişti.Onu onaylayıp miniğimin başını son kez öptünken sonra eşyalarımı almamla çıkmıştık.Hala diğer polisler evimi incelemeye devam ediyordu.

Beni karakola getirmesiyle geri evime gitmek zorunda kalmıştı.İfademi almak için gelen bir polisle sorgu odasına girmiştik.Bana birkaç soru sorduktan sonra eline bir defter alıp evime giren kişinin görünüşünü anlatmamı istedi.Ben onu anlattıktan sonra bana doğru mu diye çizdiği çizimi göstermişti.Doğruluğunu onayladıktan sonra çıkmıştım.

Doğruluğunu onayladıktan sonra çıkmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ölüm SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin