1

21 1 0
                                    


Chae. 02/03

Sıkıldım. Homofobik, baskıcı, ırkçı, ailem bütün sığ düşüncelere sahip. Yok kızım orospu mu olcaksın başıma, yok 18'ine gelince istediğimiz kişiyle evlenceksin, yok cinsel ilişkiye girmiyceksin. Sanane amk 18'den sonra istediğimi yaparım belki ben sevişceğim günü bekliyorum? Salaklar ya.

Lalisa diye bir kız var. Arkadaşımın kuzeni. Arkadaş grubuyla birlikte yakılır hep bu arada benim arkadaş grubunda olan kişileri belirtmek isterim. Jisoo, Yeji, Jinni, Lia, Ryeong, Yuna ve Tzuyu var(benle fazla yaş farkları yok). Onlarda ise Ryujin, Chaeyoung, Dahyun, Moonbyul ve Jiwoo var. Evet hiç erkek yok. Açıkçası Lalisa'ya aşık değilim. Sadece ailemden gitmek istediğim için onu kullanacağım. Plan şöyle işliyor; ben onla ilişkiye gireceğim ailemden kaçacağım sonra onu bırakıp hayatıma devam edeceğim. Ne kadar kolay değil mi?

Chae. 02/25

İşte o gün Lalisa ile ilişkiye girmedim. Plan biraz değişti. Kızlardan hoşlandığımı söyleyeceğim ve ilk başlarda fazla param olmadığı için Lalisa'da kalacağim! İşte geliyor.

Chae: Kızlardan hoşlandığımı fark ettim. Umarım kar-.

Hayır delisin sen. Bu bir hastalık.

Chae: Deli yada hasta ben hiçbiriyim. Hayatta kalmak için varım ve vazgeçmeyeceğim! Sığ düşünceleriniz sikimde değil!

Ne diyorsun sen! Hasta biri benim evimde kalamaz git herşeyini topla. Reddediyorum seni!

Chae: saol.




Eşyalarımı topladım. Yürürken son göz yaşımın yere düşmesiyle yarım saatlik yol sonunda varmıştım Lalisa'nın evine. Girdim ve aceleyle elini tutup şu kelimeler çıktı ağzımdan








never loved, chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin