3

16 1 0
                                    

Lalis.

Gelen Jisoo'ydu. Çok uzatmayacağım. Onunla konuştum ve Chae'nin ailesinin onu bana emanet edip tatile gittiklerini söyledim. Ve ona bir ev kiraladım benimkinden baya uzak, içim rahatladı amk.

Beni şerefsiz yerine koymayın sadece çok aşığım. Jisoo'nun beni Jennie'ye daha yakın olmak için kulladığını bilmeme rağmen ses çıkarmıyorum. Çünkü onun en güçsüz noktası olan zaafı Jennie'sini elinden alacağım. 

Chae illetinden seni aldatıyorum Jisoo'yla diyip Chae'den kurtulacağım sonra Jisoo'dan ayrılıp Jennie'ye duygularımı açacağım. Onun benden hoşlandığını biliyorum. Kimseye aşık değilim sadece can yakmayı seviyorum. 

03/03/22

Jennie intihar etmiş. Jisoo orospusu yüzünden. Benimle onun için çıktığını söylemiş, benim sevgilim olduğunu duyan Jennie dayanamamış. Ne acı. Artık kimseyi istemiyorum hayatımda. Chae'ye herşeyi mesajla söyleyip evimi ona bırakacağım. Soo ile ayrıldık zaten.



Chae.

Lalisa'da aşık olduğumu fark ettim, inanamadım. Planım işlememişti, kendi bacağıma sıkmıştım. O gün çok ağlamıştım.

03/06/22 

Lalisa eve gelmedi. Mesaj atmış, kahretsin. Hep mi kötü gider işim? Ona ne yazacağım bilmiyorum. Şarkı sözlerini yazacağım çünkü kendim yazarsam saçmalardım.

"Simsiyah bir gecenin, öfkesiydi sözlerin."

"Ne diyorsun Chae?"

"Hayat kırmadan, anlat isterim."

"Yapma lütfen."

"Yarım kalan sigaran boş şişeyle yan yana."

"İstemiyorum."

"Onlar arkadaş şimdi bana..."

"Chae seni sevmiyorum, hiç sevmedim de. Asla birlikte olmayacağız, anla."

Çok acıttı. Bileklerimden süzülen kan değil, Lalisa acıtıyordu.










never loved, chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin