"Merhaba arkadaşlar!!! Nasılsınız? İyisiniz iyi, chat yıkılıyor bu gece."Ben Jeon Soyeon. Bir Twitch yayıncısı ve hayatsızın tekiyim.
"Bugün söz verdigim gibi korku oyunu oynayacağız. Ettiğim küfürlerden ben sorumlu değilim. Oyunu bugün bitiririz muhtemelen yarın da ilk üç bölümü gelir YouTube'a."
Sabahları dörtde kalkar gece sekizden üçe kadar yayın açarım. Yemek yemeyi çoğu zaman unutur uyku için canımı verebilirim.
"Şimdi YouTube için giriş çekeceğiz hazır mısınız?"
Bu ise başlarken bu kadar ilerleyebileceğimi düşünmemiştim. Dönemlik olarak yayın acar iki komik video izler yorum yapıp bitirirdim yayınları.
"Merhabalar YouTube!! Bugün yeni bir korku serisi olan Until Dawn'a başlıyoruz. Sağ tarafta chatin size bol bol selamı var. Ettiğim küfürler için şimdiden özür dilerim. Beni böyle sevin lütfen."
Küçük bir arkadaş grubum var. Üniversitede derslere gittiğim zamanlarda oluşan ve aşırı bağlı olmadığım. Yanlış anlaşılmasın hepsini ailem gibi severim. Sadece artık hiçbir şeye vakit bulamıyorum.
"Oyunu normalde oynayacağım çünkü kolay bizi bozar, zor ağzımıza sıçar."
Arada evime gelir benimle vakit geçirirler ama çok az dışarı çıkarım onlarla. Bazen yayınlarıma katılırlar ve birlikte içerikler izleriz hatta bu serinin bir adı bile var.
"Evet sevgili YouTube ve Twitch hazırsanız Until Dawn başlıyor!!!"
'Kelebek Etkisi'
Oyunları seviyorum. Hayatla ilgili bana yeni pencereler açıyor. Alternatif sonlar gösteriyor ve her şeyin bizim elimizde olduğunu tekrar tekrar hatırlatıyor.
'Verdiğin küçük bir karar geleceği ciddi anlamda değiştirebilir.'
Maalesef ki biliyorum. Bunun olmaması için hep kontrol altında tutuyorum kendimi bazen bu paranoyaklık durumuna kadar gelebiliyor. Fakat ben bu şekilde yaşamayı öğrendim.
"Kelebek etkisi Life is Strangede de karşımıza çıkmıştı hatırlarsanız. Sevdiğim bir tema. Umarım zevk alarak izlersiniz. Oyun bizim seçimlerimize göre ilerliyor ve bu şekilde alternatif sonlar oluşturuyoruz."
'''hikayeli oyunlar en sevdigim
"'tahmini kaç kere ölürüz
"'herkes öldürebilir hickimseyi sevmiyorum bu oyunda
"'sam iyi biri onu kurtarsın"Spoiler veren bir ay banlanıyor modlar tarafından haberiniz olsun şimdiden."
Bazen yorucu oluyor bu düzen kafamı gerçek hayata veremiyorum. Sürekli hayal aleminde, vücudu dirençsiz ve sağlıklı olmayan birine dönüştüm zamanla. Gözlerim gittikçe bozuluyor ve artık migrenim var.
"Şu grup çok sinirimi bozdu şimdiden. Hannah'a bir şey olursa çok pis kufrederim. Ayrıca çok korkmaya da gelemem ben haberiniz olsun bağırırsam şimdiden kusura bakmayın."
Miyeon ve Shuhua bu yüzden bana çok kızıyorlar bu işi bırakmamı ne kadar para kazansamda en azından üniversiteyi bitirmemi istiyorlar haksız sayılmazlar. Soojin de onlarla aynı fikirde ama daha çok sevdiğim işi yaptığım için mutlu. Minnie de pek umursamıyor üniversiteyi sonuçta para kazanıyorum. Kendisi zengin bir aileden geldiği için aynı zamanda bir gün parasız kalırsam beni sahipleneğini söylüyor. Evet onun gözünde bir kediyim.
"Şakanıza sıçayım bir insana yapılabilecek en kötü şey aşk hayatı ile dalga geçilmesidir. Hannah kaçmakta çok haklı."
Yuqi ise... Yuqi beni seviyor. Oyun oynarken de, okula gittiğimde de sadece oturduğumda bile beni seviyor. O herkesi sever.
"Hassiktir!"
Farklı şekilde düşünmek istemiyorum ama bazen sevgisi beni korkutur. Kendimi kontrol etmemde zorluk çektiriyor ve bilirsiniz kelebek etkisi. Bizim bir arada olmamız tüm hayatımı etkiler. Grubu, işimi, okulumu. Yuqi hepimizi sever. Bana özel değil.
"Vay canına şarkı çok güzel değil mi? Kesinlikle listeme eklemeliyim!"
______
hoşgeldiniz, ben lola.
kendim oyun videoları izlemeyi seviyorum ve pqueen de en sevdiğim Twitch yayıncısı olduğu için ondan ilham alarak böyle bir kurgu yayınlamaya karar verdim umarım severek okursunuz.
Euphoria'ya hoşgeldiniz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
butterfly effect | yuyeon [✓]
Fanfictionsoyeon: askim ama napayim akşam yayın açmam lazm ekmek parası. ________________ başlangıç tarihi•06/06/2022 bitiş tarihi•02/09/2022 ©ohmondiablo |#1 jeon soyeon|