|fin
"Ya! Yuqi-ya elini popomdan çek!"
Tatile geldiğimiz evde dördüncü günümüzdü. Lucas çıkış yapmıştı, ilişki yalanlanmıştı ve biz açıkca flört ediyorduk...
"Ama bebeğim bu anı yıllardır bekliyorum ben."
"Abartma hep elleşiyorduk zaten."
"Canlı yayınlarda nasıl utanıyordun ama ahahaaa! Çok şirinsin ya ellemek yerine ısırsam mı ki poponu."
Elimdeki salatalıktan iğrenmem yetmiyormuş gibi bir de Yuqi'nin tacizleri ile uğraşıyordum. Lanet olsun sırf onlara kahvaltı hazırlayayım diye şu iğrenç sebzelerle mücadele etmekten nefret ediyordum.
"Yuqi!"
Aniden elimde salatalık ile ona dönünce beni mutfak tezgahı ve kendisi arasında sıkıştırmıştı.
"Elindeki ile bana zarar verebileceğini mi düşünüyorsun gerçekten?"
Sesim içime kaçmıştı. Yuqi ile burun burunaydık. Gözleri güle güle bakıyordu. Dudakları ıslaktı, saçları mis gibi kokuyordu... O kadar güzeldi ki elimden o iğrenç sebzeyi alıp bıraktı ve elini çeneme koyup kafamı iyice yukarı kaldırdı. Dudaklarım hafifçe aralık bir sonraki hamlesini bekledim.
"Şu haline bak ölüyorsun şuan seni öpeyim diye."
Gözlerindeki bakış değişti. Şimdi daha sinsi bakıyordu. Korkuyla yutkundum ya benimle dalga geçiyor ise? Ya beni sevmiyor sadece oyun oynuyorsa? Baş parmağı alt dudağımı tutup aşağı çekti ve bıraktı.
"Soyeon'um."
Kalbim sıkışmıştı aşktan. Sahiplik eki nedense beni aşırı mutlu etmişti. Hafifçe gülümserken o ilk önce yanağımdaki benden öptü. Huylandığım için kıkırdarken bana iyice sarıldı ve kafasını boynuma gömüp koklaya koklaya öptü.
"Biri görecek şimdi..."
"Soyeon ya miniciksin. İçime katıp saklamak istiyorum seni."
Ellerim ile suratımı kapatıp utancını saklamaya çalışıyordum ama o bileklerimden tutup yüzümden çekti ve aniden dudaklarıma yapıştı. Ben geri çekilmeye çalışınca saçlarımdan tutup dudaklarıma daha sıkı tutundu. Kalbim pırpır atarken belimdeki eli kalçama indi ve beni kaldırıp tezgaha oturttu. İki elimle saçlarını okşarken o da saten şort pijamamın içinden ellerini soktu. Ağzımdan mırıltı kaçmasını engelleyememiştim. Tam da o sırada cam kırılma sesi ile ikimizde sıçradık Yuqi benden tamamen karşı tarafa kaçarken ben ellerimi koyacak yer bulamayıp yerimde dikleşmiştim.
"Gencecik yaşımda canlı porno izletiyorlar. Soojin!"
Gelen Shuhua'ydı neyseki başka bir lezboşa yakalanmıştık da diğerlerine travma yaşatmamıştık. Yuqi'yle göz göze gelince aniden gülmeye başlamıştık. Çok seviyordum ailemi...
👾
"Şok oldum ama anlatamam. Sexual tension inanılmazdı elimden kaydı resmen su bardağım. Ben bile Soojin'le böyle öpüşemedim daha-"
"Tamam artık sus be kadın, Soyeon hayatımda görmediğim kadar kızardı haline bakın patlayacak birazdan."
Benimle dalga geçmelerinde sorun yoktu. Sevdiğim benimleydi. Kızlar eğleniyordu. Hepimiz huzurluyduk en azından.
"Yeni iç çamaşırı aldım bu arada."
"Neden Soyeon için mi giyeceksin? IU sunbaenimin oteline göndereyim sizi 404 numaralı odada bir dünya starına hamile kalırsınız belki. Çamaşırları bize de göster bu arada balayı için güzel mi emin olmam lazım!"
"Ya Shuhua kavga mı istiyorsun sen!? Bak atlarım üstüne ısırırım!"
"Soojin beni korur bir kere."
Shuhua dil çıkarıp Yuqi'yi kızdırmaya devam ederken aynı anda Miyeon Shuhua'yı durdurmaya çalışıyordu. Soojin kahkaha atarken, Minnie sadece tırnaklarını törpülemekle meşguldü. Herkes normal haline dönmüştü. Sonunda.
_________
minific olarak başladığım serinin güzel bir şekilde bitmesi çok daha tatmin edici oldu. kendi sevdiğim içeriklerden bahsederken comfort idollerim hakkında
kurgu yazmak aşırı iyi geldi bana.
umarım siz de sevmişsinizdir.
sizi seviyorum, lola.
ka-chow~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
butterfly effect | yuyeon [✓]
Fanfictionsoyeon: askim ama napayim akşam yayın açmam lazm ekmek parası. ________________ başlangıç tarihi•06/06/2022 bitiş tarihi•02/09/2022 ©ohmondiablo |#1 jeon soyeon|