"Bana neden sürekli korku oyunları oynatıyorsunuz? Hep beraber huzurlu bir şekilde soft videolar, animeler izleyebiliriz mesela? Korkmamdan zevk mi alıyorsunuz? Çok ayıp gerçekten ya..."
Gecenin birinde tekrardan yayın başındaydım ve gerçekten boss fight yapacak kadar enerjim yoktu. Yuqi'nin bir sevgilisi vardı.
"Aa, imdat. İmdat! AMCA LÜTFEN! NESİN SEN BE? HAY AMINA KOYAYIM GİT!"
Odaklanamıyordum ki...
"Özür dilerim, özür dilerim ya karımı istiyorum sadece karımı ver gideyim."
Üstelik bunu Instagram'da paylaştığı hikayeden öğrenmiştim. En yakın olduğum insan bana söylemeye bile tenezzül etmemişti.
"Arkadaşlar yemin ederim kafam şişti. Bu kurt kafası nerede?"
'alt kata inmen lazım
'bodrumda
'inerkwn dikkat et unnie jump scare var"Teşekkür ederim aşklarım gerçekten bu bölüm bitince bugünlük yeter. Bölüm en geç yarın akşama editlenir YouTube'a düşer- Tanrı belanı versin! Bu ne! Bu yaratık ne! Cidden geliyor Tanrım geber geber!"
'cok komik odmwoxmso
'cok sevumli korkmuyor mu?
'soyeon sana gerçekten aşığım bu kadar şirin olmak yasaklanmalı!"Korkudan şeklim şemalim kaymış bana şirin diyorsanız siz gerçekten aşık olmuşsunuz chat... Yazık oldu."
'inanamiyorum hayatında biri mi var????
'soyeon?!?!? aldatıldık chat, hani tek aşkın bizdik?
'soyeon sana piyasaya çıkmayan oyun ile gelsem sevgilini/sevdiğini bırakır misin?
'sana yeni çıkan tüm oyunları alırım bebek kadın nolur beni bırakma (〒﹏〒)"Durun ya chat neden efkarlandınız? Lanet olasıca kayıt odası nerede?"
Bu kadar insanın bana sevdiğini göstermesi çok güzel bir histi ama yine de o kadar kalbim acıyordu ki bugün bu ilgi bile iyi gelmiyordu...
"Çok şükür Tanrım! Çok şükür kayıt edelim hemen hemen! Evet sevgili YouTube bugünlük biz bu kadarız. Bugün oynanan iki bölüm yarına yüklenir en geç akşam saatlerinde izliyor olabilirsiniz. Sizi seviyorum kendinize iyi bakın!"
'simdi bizimle ilgilen!!!
'hala sevgili muhabbetindeyiz nolur bizden gizleme(ᗒᗩᗕ)
'soyeonnnn evlen benimle!!"Aşklarım sakin olun. Ortada fol yok yumurta yok sadece birinden hoşlanıyorum o kadar siz her zaman ilk aşklarım olacaksınız çünkü kendisinin benden asla haberi olmayacak evlilik hazırlıklarına devam edin o yüzden!"
'soyeon... platonik misin?
'biz de platonigiz chat
'platonik olduğum kadının platonik olduğu biri var bu ne saçma bir düzen!!!"Bir saniye chat telefonum çalıyor."
'sevdigi kişi olabilir mi
'belki de biliyordu karşıdaki ama çaktırmadi
'ya bir anda sevgilisi olursa
'posterlerin elimde soyEon ağlayarak öpüyorum saçlarını evlenme nolurಥ_ಥArayan Yuqi'ydi.
"Efendim,"
"Neden oyunu bıraktın ki? Merakla izliyordum. Devam et lütfen."
İlk defa böyle bir arama alıyordum ondan.
"Şey bugünlük bu kadar vardı program akışında yarın devam edeceğim."
"O zaman bir şeyler izle lütfen insanlar boş boş konuşuyor? Senin hakkında asılsız bilgiler yaymalarına niye izin veriyorsun?"
Gerilmiştim. Birini sevdiğime inanmamıştı. Size söyledim. O asla bana o gözle bakmadı.
"Asılsız değil."
Sessizlik.
"Bunu neden yayınında öğreniyorum Soyeon? Ben senin en yakın-"
"Arkadaşlar bana bir saniye izin verin kargom gelmiş hemen alıp geliyorum."
Sinirlenmiştim. Bana kızmaya hakkı yoktu. Tuvalete girip orada devam ettim konuşmaya.
"Ben de sevgilin olduğunu Instagram'da öğrendim Yuqi, sanırım eskisi kadar her şeyi birbirimize anında söylemiyoruz."
"Ben- Söyleyecektim."
İç çektim, demek gerçekti.
"Ben söylemeyecektim. Yayını görmeseydin muhtemelen asla haberin olmayacaktı."
Karşı taraftan bir hışırtı geldi.
"Neden bu kadar fevrisin? Hata yaptım özür dilerim ama aynı şekilde karşılık vermek zorunda değilsin..."
Cevap vermedim.
"Seni seviyorum lütfen aramızda kötü olmasın. Buluştuğumuzda her şeyi anlatacağım. Yarın dışarı çıkalım mı?"
"Dışarı çıkamam bu oyun serisi bitene kadar bir süre evdeyim."
"Tamam ben geleyim eve?"
"Başka zaman Yuqi. Yayın açmadığım bir gün konuşuruz. Gitmem gerek."
"Seni seviyorum Soyeon."
"Ben de seni."
Lanet olsun.
_______
yksye son iki.
uyanır uyanmaz bu bölümü yazdım çünkü düşünmek beni mahvediyor artık.
her an ağlayacak potansiyelim var.
her neyse umarım keyif alarak okumuşsunuzdur bu kurgunun konsepti bu şekilde ilerleyecek.
farklı bir tarz deniyorum.
text bölümler veya düz bölümler de gelebilir gidişata bağlı olarak.
ayrıca diğer kurgularıma da bakıp beni takip ederdeniz çok mutlu olurum :3
sizi seviyorum, lola.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
butterfly effect | yuyeon [✓]
Fanfictionsoyeon: askim ama napayim akşam yayın açmam lazm ekmek parası. ________________ başlangıç tarihi•06/06/2022 bitiş tarihi•02/09/2022 ©ohmondiablo |#1 jeon soyeon|