3'disney plus

550 66 66
                                    

"Aldım, aldım a-haa! Aldım hadi izleyelim! Ne izlesek ağlayacağım shake it up var!"

Disney plus çıkacağı duyurusu yapıldığı günden beri bu anı bekliyordum. Çocukluğum resmen bu kanalda saklıydı. Tüm o filmler diziler hepsini en baştan hayatsız gibi izlemek istiyordum.

"Bu arada telif yiyebilir yayınlar bu sebepten YouTube'a atmam bu kısımları bir kaç bölüm izleyelim beraber olur mu?"

'soyeondan fakirlere amme hizmeti
'my sugar mommy
'she loves me she gives me all her money!!
'ask kadın ya
'hannah montana da izleyelim nolurrrr
'ilk önce shake it up!!

"Hemen kahvemi alıp geliyorum siz de çabuk çişinizi yapın kaçıran olursa karışmam tekrarı yok. Hadi çabuk çabuk!"

Telif yiyeceğimi bildiğim halde bunu yapıyordum neyse dava açarlarsa reklam yaptım falan derdim. Her seferinde başıma gelen şeylerdi bunlar alışmıştım. Kahve makinasını çalıştırıp üşüdüğüm için sırtıma hırkamı alırken kapı çalmıştı.

"Kim o?"

"Ben geldimmm,"

Kapıyı açtığımda karşımda duran ev hali ile gelmiş Yuqi beni şaşırtmıştı. Haber vermemişti ve o konuşmanın ardından sadece üç gün geçmişti. Ve hayır henüz hiçbir şey konuşmamıştık. O ise hiçbir şey olmamış gibi sırıtarak bana bakıyordu.

"Sana cips aldım. Duydum ki Disney plus izleyecekmişsin bu yayında sana eşlik etmek istedim. Sorun olur mu?"

Sadece sana bakmaktan odaklanamayabilirim n'olacak canım.

"Yok hayır tabi ki gel buyur lütfen."

Bu kadar kibar olmana gerek yok karşındaki Yuqi, yakın arkadaşın.

"Kahve mi yapıyordun sen geç istersen ben her şeyi ayarlayıp geleyim."

"Zahmet olmasın ben hallederim."

"Saçmalama Soyeon, seni çok özledim ve çok suçlu hissediyorum lütfen bir şekilde telafi etmeme izin ver."

İç çektim. Bu öyle telafi edilebilecek bir sızı değil ki güzelim...

"Pekâlâ geç kalma o zaman."

İçeri geçip kulaklığı taktığımda chat de sabırsızlıkla bekliyordu oysa benim tüm hevesim kaçmıştı. Şimdi odaklanamayacaktım. Her temasımızda aklıma Lucas gelecekti. Onunla verdiği samimi pozlar ve öpüştükleri fotoğraf-

"Bir misafirimiz var! Yakın arkadaşlarımdan Yuqi de bize katılacak. Bence bugün film izlemeliyiz. Enkanto çıktığı zamandan beri izlemek istediğim bir film. Sinemaya gitme fırsatım olmamıştı ne dersiniz izleyelim mi?"

'we don't talk about bruno-no-no!
'asiri güzel ooo izleyelim
'ingilizce izleyelim ama
'sinemada koreceydi tüm büyüsü kaçmıştı kesinlikle ingilizce izleyelim

"Tamam chat sakın ne zaman orijinal dili ile izlemedik içerikleri alındım yani,"

Yuqi içeri girince kafamı ona çevirdim.

"Hoşgeldin tekrardan Enkanto izleyeceğiz sen istersen koltuğa otur."

'hayir!! berbaer oturun ikinizi görmeyi özledik
'yuqiyaaa hoşgeldin
'hala çok güzel
'soyeon agzinin tadını biliyor diye yorumladım
'pussy magnet jeon soyeon
'belki rahatsız olur chat susalım

"Aa şey sen karar ver o zaman,"

"Tabi ki yanına sandalye çekeceğim. Özledim seni!!"

Bir anda sarılıp öpünce donup kalmıştım. Bence fanservis bu arkadaşlar.

"Tammam o zaman hemen ayarlıyorum filmi."

Yuqi yanıma yerleşirken götümden ter akıyordu stresten.

"Bir dakika neden benim fotoğrafım senin odanda Soyeon?"

Güldüm. Sıçtım gülüşü ile yavşaklık gülüşü arasındaydı bu.

'oooooo
'ben boş ship yapmam arkadaş
'reeller diye yorumladim
'guys üzmek istemem ama yuqi'nin manitasi var hem de bir e*kek
'olamaz
'bicsklandim bu bilgi beni bıçakladı

Beni de bıçaklamıştı.

"Çok seviyorum seni ondan. Neyse ne bileyim yurttan taşınırken karışmış araya. Al istersen."

"Yok kalsın bakar bakar beni hatırlarsın."

Unutmuyorum ki.

"Yanlış işlere karıştırma ama beni."

"Ne diyorsun ya pis!"

'imdat KXMSPXMSOXKSOS
'bj alexe dönüyormuş bir de
'SOYEON NSFW YAYIN AC HADI
'WOAAAAAA DAHA FAZLA DONATE ATACAĞIM

"Bana +18 yayınlar acmam için para teklif ediliyor chat n'oluyor? N'oluyor bu aşşağılık sitede?!?!?"

"Saçma sapan konuşmayın ya,"

Yuqi?

"Aslında çok daha fazla kazanabilirdim oyunlara para vereceğime-"

"Soyeon kendine gel ne diyorsun?"

"Ne? Daha fazla kazanırım diyorum."

"Soyeon yemin ederim parçalarım seni."

Biraz daha kıskan hadi.

"Herneyse izleyelim su filmi artık. Saçma sapan şeyler olmadan."

'sen yine de bir düşün soyeonnie

"Şu userı banlasana."

İçimde tutamadan kahkaha attım salak kadın. Çok seviyordum onu ama asla farkına varamayacaktı bunun.

_________
yuyeon moment gelmiş🧎🏼‍♀️🧎🏼‍♀️🧎🏼‍♀️🧎🏼‍♀️

butterfly effect | yuyeon [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin