Prológus

132 6 0
                                    

ÚJABB NÁDOR-BUDAI BOTRÁNY

Budai Rebeka(Bexi) és Nádor Geri ismét összeszólalkozott a média előtt, történetesen épp akkor mikor a bíróságról igyekeztek kifelé. A fő kérdés az; Hányszor tudja még Bexi megkeseríteni Nádorék életét? A tüneményes Nádor Rebeka kiről Bexi állította, hogy az Ő lánya, Laura semmi féle rokoni kapcsolatban nincs a Budai családdal. A rágalmazás ami érte a Nádor házaspárt, tönkre is tette azt tekintettel arra, hogy Nádor Hanna nem kért többet a férjét körülvevő botrányokból, amitől lányát is távol szeretné tartani. Hanna röviden nyilatkozott lapunknak;

- Hogy életed meg az elmúlt időszakot? - tette fel kérdését sajtosunk.

- Nehezen, ez az egyetlen amit mondani tudok, a lányom nélkül töltött heteket rémálomként éltem meg. Szörnyű volt, hogy mindenki gyerek rablónak titulált. De a legrosszabb feltételezés az miszerint Rebeka nem az én lányom, ez az ami igazán a lelkembe gázolt, és az, hogy megvádoltak azzal, hogy a keresett Laura haját befestettem vörösre csak azért, hogy leplezük azt ami állítólag tettünk. Rebeka ízig vérig a mi lányunk, a vörös haj a családom egy jellegzetes öröksége és egyáltalán nem festett, látni lehet a különbséget.

- Rebeka nélkül töltött hetek? Ezt pontosan miként kell érteni.

- A feljelentés után a gyámhatóság magához vette Rebekát, azt állították néhány nap, a DNS teszt bizonyítja az igazunkat, de sajnos jött az eredmény után egy másik vád; hamis az eredmény, így hát még négy ilyen kört futottunk mire Nagy Márk meggyőzte arról feleségét, hogy fogadja el az eredményt.

- Számíthatunk még konfliktusra a két család között?

- Részemről nem, hogy Márk és Rebeka ezt, hogy látja nem tudhatom, de abban biztos vagyok, hogy ezúttal Gergő lesz az aki bíróság elé tár egy ügyet, ugyanis ez eddigi eljárás miatt rengeteg fellépéstől esett el, amit javarészt Beka miatt mondtak le vagyis a vádja miatt.

- Támogatod Gerit?

- Nem igazán, ugyanis szeretném a továbbiakban kerülni a bíróságot.

- Úgy tudjuk válni szeretnétek, ez igaz?

- Nem szeretnénk, mi békés körülmények között ezekben a hetekben elválunk.

- Békés körülmények között?

- Igen, mindketten Rebekára tekintettel hoztuk meg a döntéseinket.

- Jól sejtem, hogy a felügyeleti jog a tied?

- Igen, de Gergő akkor látogatja mikor szeretné, a városon belül maradunk.

- Szabad egy utolsó kérdést?

- Csak nyugodtan.

- Mi a válás oka?

- A Gergő körül lévő botrányok, tény ugyan, hogy eddig kisebbek voltak csak, de mindketten belátuk, hogy ez mindenen túlmegy és, hogy Rebeka nem nőhet fel ebben a hatalmas botrány tengerben.

A riport ugyan nem mondja ki nyíltan, de érezhetően Budai Rebekának köszönheti a kis Nádor Rebeka, hogy ingáznia kell a szülei között.

Hamis ábránd [Bexi ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora