Éljen a gimi!

96 2 4
                                    

[Rebeka]

A gimnázium épületét bámulva az első gondolatom az volt, hogy még nem késő anya autója után rohanni és átiratkozni egy másik suliba ugyanis nemrég láttam az osztályom egy részét, akik már eldöntötték, hogy Nádor Rebeka csak rossz ember lehet, lega...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A gimnázium épületét bámulva az első gondolatom az volt, hogy még nem késő anya autója után rohanni és átiratkozni egy másik suliba ugyanis nemrég láttam az osztályom egy részét, akik már eldöntötték, hogy Nádor Rebeka csak rossz ember lehet, legalábbis ezt vettem ki abból, hogy mikor elhaladtak mellettem akkor mind grimaszolva néztek és sietősebben mentek az épületbe. Persze nem is vártam jobb fogadtatást, de azért szerintem túl dramatizálták az érkezésem, nem vártam, hogy rögtön barátok leszünk, de reméltem, hogy legalább elviselnek majd és az előbbi grimaszok azt mutatták számomra, hogy erre nem sok esély van.

- Nádor Rebeka? - lépett mellém egy lány.

- Igen - bólintottam feszengve.

- Sleisz Debóra - biccentett egy nem túl barátságos arc kifejezéssel. - Nekem kell téged körbe vezetni.

- Igazából, nem érzem jól magam, talán felhívók valakit és haza megyek - próbáltam kihátrálni a helyzetből.

- Ne szarakodj már, gyere - rángatta idegesen szemeit Debóra.

- Jó, menjünk - sóhajtottam beletörödve abba, hogy már nem léphetek le.

- Mesélsz magadról? - érdeklődött megenyhülve Debi.

- Mégis mit? - követtem a lányt.

- Milyen hangszeren játszol? Miért váltottál iskolát? Mit csinálsz szabad időben?

- Zongorázok, de ha anya nem tudja akkor gitározok is. Az előző osztályon nem igazán kedvelt és legjobb barátom félévkor Franciaországban folytatja majd tanulmányait, így jobbnak láttam iskolát váltani, de ide nem vettek volna át évközben. A szabad időmben pedig az előbb említett baráttal igyekszem még időt tölteni és nem elhanyagolni anyát.

- Miért titokban gitározol? - állt meg egy ajtó előtt Debóra.

- Ezt majd elmondom máskor - mosolyogtam kissé kínosan.

- Oké - felelt a lány, majd benyitott.

- Hé Sleisz! - szólt valaki Debórának. - Hol van Ákos?

- Beteg, mint minden szeptember elsején - válszolt hanyagul és a folyosóra pillantgatott. - Gyere már be, van jobb dolgom is mint téged presztrálni.

- Nádor Rebeka? - pattant rögtön elém egy lány mikor beléptem a terembe.

- Igen, de ezt miért tudja mindenki? - ráncoltam a homlokom.

- Meg van a híred Nádor - villantotta rám gúnyos mosolyát Nagy Máté.

- Akárcsak neked Nagy - húztam fel az orrom sértetten.

- Juj de morci vagy - terelt egy asztal felé a még mindig előttem álló lány, bár továbbra sem tudtam a nevét. - Emma vagyok - mutatkozott be végre a szőke lány. - Remélem, hogy remekül fogod magad érezni.

Hamis ábránd [Bexi ff.]Onde histórias criam vida. Descubra agora