십 | monsta x ࿐

96 3 634
                                    

| pentru -sycarex- (Chaewon) și -_black_swan (Soojin) |

Clopoțelul a anunțat sfârșitul săptămânii pentru studenții prea nerăbdători de micuța vacanță de Paște pe care urmau să o aibă, elevii ce au avut oră cu tânărul profesor Chae părăsind rând pe rând clasa însă nu înainte de a-l saluta pe brunet și de a-i ura o vacanță plăcută.

Bărbatul care privea cum tinerii treceau în șir indian pragul pentru a păși pe hol și-a lăsat privirea să zboare pe singura studentă ce nu s-a obosit să se ridice din banca ei, și anume Soojin, făcând contact vizual cu ochii ei ciocolatii.

— Domnișoară Seo, vă așteptați viitorul logodnic?

Întreabă Hyungwon făcând referire la tânărul ei iubit Yoo Changkyun ce venea mereu s-o ia de la liceu, fiu al unor mari afaceriști ce dețin și un lanț de magazine în toată Coreea pe lângă principala companie.

Soojin a fost oarecum obligată să accepte relația cu Changkyun de către părinții ei care lucrează în același domeniu cu părinții lui Changkyun, dorința adulților fiind să mărească profitul.

Însă Changkyun avea și un frate pe nume Kihyun, care la cerința părinților lui a primit-o drept iubită pe Chaewon, sora lui Soojin.

Cu toate că roșcata nu ar fi vrut să părăsească sala de clasă în care se mai aflau doar ea și atrăgătorul ei profesor de engleză, Soojin și-a tras ghiozdanul de pe suprafața lucioasă a băncii și a început să înainteze către ieșirea din clasă pentru a-l aștepta pe Changkyun pe hol, însă vocea suavă a brunetului a determinat-o să se oprească în loc.

— Eleva mea este împreună cu un mafiot? Nț, nu se poate așa ceva.

Tânăra imediat a înghețat neștiind de unde a scos bărbatul o astfel de afirmație, întorcându-se numaidecât înspre el pentru a primi răspunsuri la întrebările ce i-au invadat mintea.

— Mă scuzați? Mafiot? replică folosind un ton confuz.

— Ah, nu știi?

Rostește Hyungwon în timp ce își așeza indiferent hârtiile și cartea în servieta lui, urmând să se îndepărteze de scaunul de lemn al catedrei.

— Să știu, ce? Changkyun nu e mafiot, doar va urma afacerea total legală a părinților lui!

— Cine a zis ceva de afacerea părinților lui?

Îi taie brunetul glasul aproape nervos al fetei care a devenit stană de piatră în așteptarea unei continuări, profesorul scăpând un mic râset în timp ce și-a introdus mâinile în buzunarele pantalonilor săi de stofă albastră, începând să pășească înspre tânăra cade îi analiza fiecare mișcare.

— Fiii vicleni ai familiei Yoo, adică Changkyun și Kihyun, conduc afaceri ilegale pe la spatele părinților lor. mărturisește brunetul pe un ton cât se putea de serios.

— De unde știți dumneavoastră asta?

— Este secret. Ai mare grijă cu Changkyun, nu aș vrea să ți se întâmple ceva din cauza acestui lucru.

Acestea fiind spuse, Hyungwon și-a tras servieta de pe suprafața dură a catedrei și a trecut pe lângă roșcata care rămăsese profund marcată de informația auzită, gândul că iubitul ei era un mafiot făcându-i capul să vrea să bubuie de durere întrucât nu era deloc de acord cu această veste.

— Iubito.

Vocea adâncă ce a răsunat în încăpere după câteva secunde de la plecarea profesorului a determinat-o pe Soojin să-și întoarcă corpul către băiatul ce stătea în tocul ușii, un mic zâmbet fiind prezent pe chipul lui Changkyun care a început să înainteze înspre fată.

One-Shots » kpopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum