~ 1 ~

100 9 0
                                    

Χτύπα το ξυπνητήρι, η ώρα είναι 7:00. Είναι δηλαδή η ώρα που πρέπει να σηκωθώ και να αρχίσω να ετοιμάζομαι για το σχολείο. Να σας συστήθω... Είμαι η Yena και είμαι 18 χρονών. Έχω κ έναν μεγαλύτερο αδερφό τον Felix. Και τώρα που μάθατε τα βασικά για μένα, ας συνεχίσουμε με την ιστορία μας.

Αφού λοιπόν ξύπνησα επιτέλους, ντύθηκα, και κατέβηκα για να πάρω πρωινό με τους δικούς μου. Αφού πήραμε πρωϊνό, ο αδερφός μου με συνόδευσε στο σχολείο. Στον δρόμο για εκεί, ήμουν απορροφημένη στο κινητό μου, και έτσι δεν κατάλαβα ότι είχα βγει στο δρόμο.

Σε κάποια στιγμή, ένοιωσα ένα χέρι να με τραβάει από τη μέση απότομα προς τα πίσω. Ίσα που κατάλαβα τι έγινε. Παραλίγο να με πατήσει ένα αυτοκίνητο. Όσο για το χέρι που ένοιωσα, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν του Felix. Όμως έκανα λάθος. Ήταν του BangChan που φυσικά, λίγο αργότερα τον συνάντησα ξανά. Ήταν ο καινούριος μαθητής που περιμέναμε στο σχολείο μας και ήταν στην ίδια τάξη με εμένα.

Chan: Πρόσεχε, είπε με καθαρή βαθιά φωνή. Θα σε πηγαίναμε στο νοσοκομείο πρωινιατικα

Me: Δίκιο έχεις. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, του είπα εγώ και τον κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω

Ήταν ένα παιδί με ξανθά μαλλιά και μαύρα μάτια, γεροδεμένος, και με το πιο όμορφο χαμόγελο που είχα δει ποτέ...

Chan: Παρακαλώ, είπε κ με επανέφερε στη πραγματικότητα. Τούτος εδώ είναι ο αδερφός μου ο Han

Me: Και ο κύριος από εδώ είναι ο δικός μου αδερφός, ο Felix

Chan: Τόση ώρα μιλάμε και δεν σου έχω πει ακόμα το όνομα μου. Είμαι ο Chan, είπε πρώτος

Me: Yena, είπα λοιπόν κ εγώ

Ύστερα κ απ'αυτό, συνεχίσαμε το δρόμο μας και ευτυχώς φτάσαμε πάνω στην ώρα. Χτύπησε το κουδούνι και ανεβήκαμε στην τάξη. Εγώ, είχα μια κουβέντα με την κολλητή μου την Lisa για τον Chan, χωρίς βέβαια να καταλάβω ότι ανέβαινε με τον αδερφό του ακριβώς από πίσω μας. Έτσι, είχε ακούσει όλη τη κουβέντα μας.

Όταν μπήκαμε στη αίθουσα, ο καθηγητής έκανε έναν πρόλογο, και ο Han με τον BangChan μπήκαν κ αυτοί στην αίθουσα. Και εκείνη τη στιγμή ήταν που κοκαλωσα στη θέση μου. Για ένα λεπτό σκέφτηκα ότι μπορεί να είχαμε ανέβει μαζί ως την τάξη και ότι μπορεί να είχε ακούσει την κουβέντα μου με την Lisa. Που να ξερα όμως....

Ο Chan κάθησε δίπλα μου, και ο Han δίπλα στην Lisa. Παρόλο που δε μιλούσαμε, είχα την αίσθηση ότι κάτι ήθελε να μου πει. Και δεν έπεσα έξω. Μόλις χτύπησε το κουδούνι για διάλυμα, ο Chan μου είπε πως ήθελε να μιλήσουμε. Έτσι ο Han και η Lisa κατέβηκαν κάτω, και εμείς οι δύο μείναμε στην τάξη....

Chan: Καθώς ανεβαίναμε στην αίθουσα, έτυχε να ακούσω τη κουβέντα που είχες με τη φίλη σου, μου είπε

Me: Δηλαδή... Τα άκουσες όλα? είπα εγώ αγχωμενη

Chan: Ναι, ξαναείπε

Εγώ χαμήλωσα το βλέμμα μου και εκείνος συνέχισε...

Chan: Κοίτα, δε χρειάζεται να αγχώνεσαι ή να νιώθεις άσχημα. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να μάθω τη γνώμη σου για μένα και αυτή ήταν η κατάλληλη ευκαιρία. Λοιπόν... Θες να βγούμε αργότερα?

Me: Όταν λες να βγούμε εννοείς οι δυό μας?

Chan: Ναι, εννοείται αυτό. Λοιπόν...

Me: Εννοείται πως θέλω. Πάμε τηλ όταν πας σπίτι σου για να κανονισουμε ώρα και μέρος, του είπα ξανά και του έδωσα ένα χαρτάκι με τον αριθμό μου

Chan: Okey  μικρή, είπε κ χαμογέλασε

Ύστερα χτύπησε το κουδούνι και η μέρα κάποια στιγμή τελείωσε. Και εγώ και ο Chan  πήγαμε στα σπίτια μας. Αφού μίλησα για λίγο με τον αδερφό μου για τον Chan περίμενα να ακούσω τι είχε να μου πει... Με συμβούλεψε να προσέχω και πως, σαν σωστός αδερφός, θα είναι δίπλα μου σε ότι και να χρειαστώ.

Λίγο μετά, χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ο Chan. Το σήκωσα αφού πρώτα πήγα στο δωμάτιο μου. Κανονίσαμε να περάσει να με πάρει στις έξι και μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα αμέσως να ετοιμαστώ. Όταν τελείωσα, η ώρα κόντευε έξι. Εστί δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω, οπότε περίμενα τον Chan να έρθει... Οι γονείς μου είχαν κάποιες δουλειές, οπότε ο μόνος που ήταν μαζί μου στο σπίτι ήταν ο Felix

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και να το το πρώτο κεφάλαιο. Enjoy 😊❤️

DANGEROUS PAST || Bangchan Ff ⚡Where stories live. Discover now