Ik ben nog niet eens tegoei wakker en ik moet al denken een die jongen van gisteren, Clément was het geloof ik? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een jongen écht zie zitten.
Ik heb al eerder gekust, maar de eerste keer was zo slecht. Het was ook op een TD aan het begin van het academiejaar; ik heb geen spijt, maar ik zou het niet met dezelfde persoon doen als ik opnieuw kon kiezen. Ik weet nog dat die gast gewoon zijn tong in mijn mond had gelegd, ik liep vervolgens weg en uiteindelijk hield ik er een keelontsteking aan over. Oké misschien wel een tikkeltje spijt.
En dan vorige week in Dublin had ik voor de tweede keer gekust met iemand. Dus werkelijk spannend is mijn liefdesleven nooit geweest. Enkel langdurige crushes op jongens die niet van mijn bestaan weten of jongens waarin ik 0 interesse heb. Ik ben daarom ook volledig onervaren wat (knappe) jongens betreft. De enige ervaring die ik heb opgedaan is watpadd smut lezen en de Royals lezen, oh ja en misschien dat ik binnenkort met Fifty Shades begin.
Ik besluit even zijn Instagram te checken, want that's how we do it. Oké, hij was dus echt knap en ik heb me gisteren door de alcohol niks extra wijsgemaakt. In zijn bio zie ik nog een ander account van een soort catering kookding. Op één van de foto's spot ik hem met een fles wijn zijn hand. Oh, nu weet ik het weer. Hij had verteld dat hij een jaar wijn studeerde in Frankrijk en later het bedrijf van zijn vader wil overnemen. Damn, hij heeft echt al veel informatie met me gedeeld. Zou hij altijd zo zijn?... Misschien moet ik maar opstaan als ik op tijd in het hoorcollege wil zitten.
JE LEEST
Forbidden Fruit
ChickLitPenelope, 19, in haar eerste jaar aan de unief, laat zich helemaal meeslepen door de charmes van Clément. Al snel leert ze hem beter kennen, inclusief zijn broer...