Jotgard Kralının üvey çoçuğu Levi savaş eğitimlerinde, savaşta kullanılacak taktiklerde zeka olarak'da diğer kardeşlerine göre oldukça üstündü. Yaşının henüz 17 olmasına rağmen Levi asi somurtkan ve fevri biriydi. Babası Kral Artmeus onun bu halinden hiç memnun değildi. Lorellir Kraliçesinin tek kızı olan İlyada hep iyiliği ve merhametli olmayı öğrenmiştir. Ailesi tarafından hep terbiyeli ve kraliçe olmak için yetiştirilen İlyada, ailesinin aksine kendisi savaşçı olmak istiyordu. Bu isteği ile alakalı babası kendisini desteklese de annesi desteklemiyordu. Bir gün iki diyar Jotgard ve Lorellir bir kutlama düzenleyip iki diyarın barışmasını sağlar. Bu kutlama da Levi ve İlyada birbirlerini görüp utançtan hemem kafalarını geri çevirirler. İkisinin arasından da uzunca bir zaman geçtikten sonra Levi bir yetişkin olduğunda artık ailesinin sözünü hiç dinlemez ve başına buyruk hareket etmeye devam eder. Arkadaşları ile oturup konuşurlarken, Levi bir anda kendi diyarlarının eski düşmanı olan Lorellir diyarını ele geçirmeyi düşündüğünü söyler. Bir gün bütün korumalardan gizlenerek, ailesinden habersiz bir şekilde en büyük kardeşi olan Lıtresinin silahı ile Lorellir diyarına geçer. Lorellir diyarının Kralı olan Mötsgre'yi öldürür ve küçük bir not ile abisinin silahını oraya bırakıp döner. Belli bir zaman sonra Möstgre'nin karısı Ldya gelir ve kocasının yanında ki silahın üstünde duran notu okur ve jotgard'a Kral Artmeus ile konuşmaya gider. Kral bu olanlardan en büyük oğlunu sorumlu gördüğü için ve yaptıklarının kanıtlandığı için oğlunun idamına karar verir. Levi odaya girdiğinde ilk olarak bakışları İlyada'ya sabitlenir ve onun burda ne işi olduğuna anlam veremez. Abisinin idam kararını duyup geldiği için güzel bir rol ile babasını sorgulamaya başlar. Kendi bıraktığı silahı ve notu görüp kafasını eğip ruhsuzca gülümsedikten sonra dönüp abisinin üstüne doğru yürümeye başlar. Abisine bunu ne hakla yaptığını sorarken abisiyle uzun ve güzel bir dövüşten sonra Levi abisini yener. Teslim olan Lıtresiyi görevliler alıp idam yerine götürürlerken , yüzü yara bere içinde olan Levi yere oturur. İlyada onun bu davranışından dolayı ona yardım etmek için kendi büyü gücü olan canlandırmayı kullanıp yaralarını iyileştirir. Levi umursamaz bir tavırla İlyada'nın elinden kurtulup kendini yüceltmeye başlar. Bu davranışından memnun olmayan babası onu uyarırken dönüp herkese tehditler savurmaya başlar. Levi o an İlyada'nın ve babasının diyarından ve ırkından olan herkesi öldüreceğine yemin eder ve odadan sinirli bir şekilde çıktı.
YOU ARE READING
Şeytan'ın Tanrıça'sı
Science FictionLevi Jotgard Kralın'ın üvey çoçuğu olup Lorellir diyarını işgal etmeye kalkışır. İlyada da Lorellir diyarının kraliçe'sinin tek kızı olarak kendi diyarlarını Jotgard'a karşı korumak için kendi diyarlarını savunur.