I Lost Him

96 5 81
                                    


Mj ve Ned başka evrendeki Peter i bulmuşlardır. Fakat yanında bir kız vardı.
Mj peterin spider man olduğunu kanıtlatınca kıza döndü ve

-Pekii sen kimsin o zaman
-Beni de onun ortağı gibi düşün
-Senin gücün felan-

Ellie eliyle küçük bir hareket yaptıktan sonra sandalye yerinden oynadı ve elinde köyü lacivert bir renk görüldü sandalyenin oynaması durunca o ışıkta kayboldu.

Ned ve Mj ağzını açmış ikisine bakıyordu. Ellie konuştu

- Eee biz niye burdayız-

Derken ned elini tekrar daire şeklinde oynatmış ve başka bir Peter gelmişti.

Mj: Tamaam olay iyice karışmaya başladı o yüzden bizi takip edin planı yolda anlatırız.
.
.
.
Hepsi beraber bir çatıya çıktı ve Mj peteri gördüğü gibi ona koşup sarıldı Peter yara bere içinde ağlamamak için kendini zor tutuyordu üzerine ona Ned de sarılınca kendini tutamadı ve ağlamaya başladı.

Peter ayağa kalktı ve gelen iki spider mani ve Ellie yi gördü

(Aklınız karışmasın diye spider manlerin oyuncularının isimlerinin baş harflerini koyucam)

Tom: Hey hey-

A: Üzgünüm

Tobey: Evet ee May için

A: Bak acını anlıyorum-

Tom: Hayır hayir anlayamazsın... O öldü benim yüzümden. O hiçbir şey için öldü. Üzgünüm ama eve dönmeniz gerek.

Tob: Ben amcam öldürüldü. Benim sucumdu

A: Ben onu kaybettim...Gweni. O benim Mj imdi. Onu kurtaramadım. Bunun için asla kendimi affetmeyeceğim

Ellie: Ben de Harry yi kaybettim. O da benim Peter ımdı anlayacağınız.

Tob: Ben amcayı öldüreni öldürmek istedim.
Her şey elimdeydi ama daha iyi olmayacağını anladım.

Tom: Ben onu öldürmek istiyorum ne olursa olsun. O bana şunu söylerdi büyük güç-

Tob: büyük sorumluluk getirir

Ellie: Vay bi ortak nokta daha

.
.
.
.

Hep beraber sığınak olan laboratuvara geçtiler oturmus çalışıyorlardı. Mj kalkıp bir fotoğrafa bakan Ellie nin yanına gitti iyi birine benziyordu.

-hey selam

- Selam

- Neye bakıyorsun yoksa o-

- Evet o Harry.

-Biraz içini dökmek ister misin ya da ne biliyim belki rahatlarsın

- Onu bir görevde kaybettim.

《《《《《《《《《《《《《《《

-Hadi ama Harry film için seni bekliyorum

- GELIYORUM

Harry hızla salona girdi ve Ellie nin yanına uzandı onu sarıp sarmalayip bir kaç kez öptü. Ellie de dudaklarini onunkilerle birlestirdi.

- Ee akşam yemeğine ne dersin

- Olur derim

Beraber akşam yemeği için yola çıkmışlardı ama tabi kaos onları asla bırakmazdı.

- Gitmem gerek Harry

- Hayir bende geliyorum

- Hayır olmaz bu çok riskli seni de kaybedemem

- Bu olmayacak

- Peki gel o zaman-

Tabiki de Ellie buna izin veremezdi önüne güçleriyle bir kaç şey itikledi ve oradan uzaklaştı.

Ellie savaşacağı o alana gitti ve dünya dışı gelmiş olan uzun bıçaklı bir kaç yaratık gördü. Onlarla daha önce savasmisti ve onları su ile yenmişti. Fakat bu sefer yanında ne bir deniz ne bir musluk vardı. İmdadına itfaiye aracı ile gelen harry yetişti. Harry araçtan inip Ellie ye sarıldı. Fakat her şeyin bir sonu vardı öyle değil mi?

Ellie ye sarılan Harry Ellie nin arkasından gelen o yaratığı ve onun uzun samuray kılıcını fark etti. Onu korumak için canını ortaya koymaya her zaman hazır olan Harry Ellie yi döndürdü ve kılıç Harry ye saplanmış oldu.

Ellie olanı anlayıp gücüyle o yaratığı uzağı itti ve harry yi yere yatırdı çaresizce kanayan yerini gücüyle iyileştirmeye çalıştı Fakat olmuyordu. Göz yaşları üstüne ona zorluk sağlayıp gormesini engelliyordu. Harry ise boş boş Ellie ye bakıyordu. Elini zar zor uzatıp onun göz yaşlarını sildi.

- Üzgünüm Ellie...

Ve o Ellie nin bakmaya doyamadığı gözler sonsuza dek kapandı.

İkisini Peter bulmuştu. Peter i karşılayan şey iki en yakın arkadaşının da hayattan kopmuş halde olmalariydi.

》》》》》》》》》》》》》》















Hoşgeldiniiiiiz
Nasılsıniz?
Evet gene diğer kitaplara yb yazmayaip yeni hikaye yazdım
Karışık kitap ins anlarsınız

I lost My LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin