《《《《《《《《《《《《《《
Gwen, Ellie nin en yakın arkadaşlarından biriydi gerçi sadece iki tane yakın dostu vardı diğeri ise Peter dı. Gwen haberlerde bi banka soygunu olduğunu ve üzerine de bankada bomba patladığını görmüştü mağlum bu mahallede sadece 2 kahraman vardı biri Ellie diğeri Peter dı. Sadece Gwen kimliklerini biliyordu.
Gwen yaralanan arkadaşı var mı diye yolunu değiştirerek bankaya doğru yürümeye başladı. Bankaya vardığında hala ambulansın veya polisin gelmediğini görmüş etrafi hızlıca kontrol etmek isteyen Gwen bankanın kenarında kendinden geçmiş bir şekilde oturan Ellie yi görür ve onun yanına koşar.
- Ellie, Ellie aç gözünü
Ellie cevap vermeden gözünü aralamaya çalıştı.
-Birazcık dayanmalısın Ellie
Ellie yi destekleyerek yürümeye başlayan ikili Peter ın evine doğru yol almaya başladı.
O sırada Peter >>>
- Ooo Harry bey siz iyice aşk yolunda gidiyorsun-
- Asıl sana sormalı Bay Aşk profesörü Gwe-
O sırada kapının zili çaldı Harry kalkıp kapiyi açtı ve karşısında neredeyse ayakta duramıyacak şekilde olan bir Ellie ve onun ayakta durmasını sağlayan Gweni gördü.
Tabi ki Harry o süper kahramanın Ellie olduğunu anlamıştı normalde Ellie nin yüzünde maske olur ama Gwen binaya girdiklerinde maskeyi çıkarmıştı.
Harry şaşkınlığını daha sonraya saklamaya karar verip Ellie yi kucağına alıp salona doğru ilerledi.
P: Harry kimmiş-
Peter Harry nin Ellie yi getirdiğini görünce onun süper kahraman olduğunu anladığını anladı (amk ne güzel cümle kurmuşum öyle ya) ve Gwene olayı sorgulaecasina baktı. Gwen ise soruyu anlamış (Allahim böyle bir ilişki nasip et😩) olayı anlatmaya başladı.
G: Onu soyulan bankanın orda buldum evde yalnızsındır diye sana geldik ama-
H: Sorun yok bu sırrı mezara kadar taşırım
P: O zaman ustune bir sır daha ekle
H: Sen Spider-mansin biliyorum Peter ama sadece belli etmiyordum
P: Ne-
G: Her neyse Harry sen Ellie yi uyandırmaya çalış bizde ona yiyecek bir şeyler getirelim.
Harry Ellie nin avuç içine parmağıyla daireler çiziyor bir yandan da ismini söylüyordu. Ellie bir kaç saniye sonra gözlerini zorlukla açabilmişti...
》》》》》》》》》》》》》》》
Bir kaç saat geçmişti. Ellie nin yarası dikilmişti ve laboratuvarın koltuğunda baygın bir şekilde yatıyordu. Peter (tom) ise Ellie nin yattığı koltuğun yanına oturmuş vicdan azabı çekiyordu. Şu an Ellie nin başına gelenlerin hepsinin onun yüzünden olduğunu kendine içinden en az on kere söylemişti.
Peter (A): Peter toparla kendini o iyileşecek. Biliyorum o çok şey atlattı ve unutma onun da gücü var muhtemelen güçleri ona iyileşmesinde yardım edecektir.
Peter (Tom) Ellie ye öylece bakıyordu onun sadece bir an önce uyanmasını istiyordu.
Peter (A): Sen sadece onu uyandırmaya çalis ve aklina baska bir sey getirme.
Peter Ellie nin avuç içine parmağıyla daireler çizmeye başlar May halasi onu uyandırmak için hep böyle yapardı. Peter aklına teşekkür ediyordu, bu hareket sayesinde daha bir kaç saat önce ölen May halası geldi aklına, ve daha sonrasında Tony, annesi ve babası... Ve şimdi de Ellie onun yüzünden ölen bir can daha. Hepsi aklına geldikçe gözlerindeki göz yaşı artıyordu. Artık insanlara verecek umudu kalmamıştı. Çünkü kendinde bile yoktu. Artık dayanamamış Ellie nin elinin üstüne kafasını koyarak sessizce ağlamaya başlamıştı.
Gelen ses ile Peter ın ağlama sesi son bulmuştu. Bu Ellie idi ama gözleri hala kapalı bir şekilde Harry yi sayıklıyordu. Peter parmağını avuç içinde gezdirdiği için Harry yi hatırlamıştı. Harry de ger sabah veya her görev saatinden önce onu böyle uyandırırdı.
P: Ellie ben Peter hani şu gözü öfkeyle kararıp senin az daha ölümüne sebep olan kişi-
Ellie bir anda gözlerini açıp hızlıca doğrulmaya çalıştı. Peter ona yardım etti ama şu an kalkması onun için iyi değildi.
P: Ellie şu an kalkman hiç iyi değil
Ellie sadece etrafına bakınıyordu. Birini arıyordu. Belliydi. Ama daha sonra karın bölgesine gelen acıyla Peter in yardımıyla geri yerine yattı.
P: Ben çok özür dilerim. Seni bu duruma ben soktum
E: hayir hiçbir şey senin hatan değildi Peter lütfen bunu kendinden bilme.
Ellie onun cidden üzüldüğünü o kırmızı olan gözlerden anlamıştı. O da yeterince acı çekmişti. Ona bir sarılma verip söyle dedi "her şey elbet bir gün sona erecek Peter sadece o günü beklemeliyiz"
P: az daha benim yüzümden o günü beklemene gerek kalmıyordu
E: Hadi ama ölmem için daha fazlası gerekmeli.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Selamlaar
Nasıl geçiyor tatiliniz?
Umarım iyidir
Size sarılıp gidiyorum
Önceden her hikayenin sonunda bunu diyomuşum
Vay be ne günlerdi lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I lost My Lover
General FictionPeter gözlerini Ellienin gözlerine sabitledi. Ellie Peter in yüzündeki o öfkeyi gorebiliyordu bir zamanlar onda da vardı...