תאמינו או לא, זה לא עניין של שנים של כתיבה וניסיון. זה לא עניין של פואטיקה, של קהל או כמה ספרים סיימת בחייך. כל אחד יכול להיות סופר. לכל אחד יש את מה שנדרש.
אבל להיות סופר זה לא רק לקחת את העט או ללחוץ על מקשים במקלדת, זה לא רק לפרוס דף חלק או לפתוח את האתר שאתם כותבים בו.
יש בסופר הרבה יותר מסתם מילים בדיוק כפי שספר הוא יותר מסתם מילים על הנייר. סופר יכול למצוא את המילים הנכונות, את הצורה הנכונה לומר אותם וכמובן לעורר רגשות בעזרת דיו שחור על דף לבן.
להיות סופר זה לא תמיד קל. ישנם מכשולים רבים ולא מובנים בדרך הזאת, כמו למשל מחסומי הכתיבה הארורים שמפריעים לכם לסיים ספר שעבדתם עליו שנים.
אין ביכולתי לעזור לכם לכתוב ספר, איני יכולה לשים מילים בידכם בכדי שתעבירו אותם לעולם ואני גם לא יכולה לגרש את מחסומי הכתיבה בהינף יד.
למען האמת, אני גם לא מומחית גדולה בכתיבה. אני לא אחת שהוציאה ספרים מפורסמים, אין לי אלפי עוקבים ואני גם לא מנסה לסיים לפני שיגמר הזמן.
על המטרה שלכם בכתיבה נוכל לדבר באחד הפרקים בעתיד, כל כך הרבה מילים ופחות מדי זמן כדי להסביר את הנפלאות שיכולות המילים של כל אחד לעורר באחד, כל כך הרבה צירופים ודמויות שיכולות לבוא אל העולם ולגעת בלבבות של אנשים.
בספר הזה אני איעזר בניסיון שלי בכתיבה כדי לעזור לכם לכתוב, לעבור מכשולים, להסביר דברים לא מובנים ולהרחיב את הידע שלכם.
אולי הספר יעזור לאחרים לכתוב, אך אני יודעת שיותר מכל - הספר הזה יכול לעזור לי.
על מה תרצו שיהיה הפרק הראשון?
YOU ARE READING
כתיבה | אלה לא רק מילים
Aléatoireהניסיונות הכושלים שלי בכתיבה לימדו אותי המון, פה אני אוספת את כולם ומוסיפה טריקים ועזרים שאני מקווה שיעזרו למישהו.