1942

3 0 0
                                    

          1942. 6. 27.-ét írunk. A Második Világháború kellős közepén vagyunk.az én főszereplőm egy szovjet kislány, aki egészen addig egy kis városban élt a szüleivel amíg ki nem tört a háború. Ezt a kislányt Kattarina-nak hívják. Barna hajú barna szemű, sötétzöld ruhát visel. 

          Mivel Kattrina édesapját behívták katonának ezért anyukájával maradt. A házukat teljesen tönkre tették, őket pedig elvitték a német katonák. Út közben Kattarina meglátott egy embert, egyből meg ismerte. Ez az édesapja volt. Egyből felkiáltott, hogy apa. Persze erre már a német katonák is felkapták a fejüket.  Az édesanyja befogta a kislány száját. Kattarina ezek után egész utón azon gondolkodott hogy vajon mi történhetett az édesapjával. 

Mikor a hadibázisra értek ki szállították őket és még több foglyot is a járműből. A kislány amint meglátta hogy hogyan bánnak az ide került emberekkel, oda bújt anyukájához. Nem akarta hogy vele és az anyukájával is ez legyen. A katonák bevitték őket egy sátorba ahol kaptak ételt. Étel alatt nem öt csillagos ételekre kell gondolni hanem inkább száraz kenyérre.  

Miközben ettek be jött hozzájuk egy magas férfi akinek egy sebhely volt a bal szeménél. A bent lévő katonáknak mondott valamit de Kattarina nem értette mert ő csak oroszul beszélt. A férfi arrébb állt és még két katona lépett be a sátorba, az egyik kezébe volt egy férfi. Gondolom nem is kell mondanom hogy Kattarina egyből felismerte. Ő az apukája volt. A katonák letették a földre, a kislány ráborult a hlt testre, elkezdett sírni. Az egyik német odalépett a kislányhoz és elemelte a testtől. 

A német be kötötték a szemüket és ki vitték őket egy szabad térre ahol nem volt semmi.  Oda állították őket a tér közepére. Le vették róluk a szemkötőt és megkötözték őket. Az egyik katona fogott egy Kg m/40-t, és rájuk szegezte. Először az édesanyára célzott. hat golyót kapott a mellkasába ezzel ki is ontotta az életét, ez után Kattarina következett. A német rászegezte a fegyvert. Meg kérdezték hogy mi az utolsó szava, a kislány azt válaszolta hogy Találkozunk még német. Ezzel le is lőtte a lányt.

1942. 7. 27. 

A német katona aki le lőtte Kattarinat és az édesanyját az rá egy hónapra életét vesztette a háborúban.

Kattarina: Mondtam hogy találkozunk még!


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

1942Where stories live. Discover now