3. kapitola - Louis POPRVÉ vaří.

981 58 2
                                    

Harry POV
Když jsem se ráno probudil bylo teprve 7. Posadil jsem se a zjistit že jsem nahý. Usmál jsem se když jsem si vzpoměl na včerejší večer.

Vztal jsem otevřel skříň a vytáhl první tepláky, které my přišly pod ruky a bylo my jedno, že mají příšerně hnědou barvu.

Než jsem vyšel z pokoje otočil jsem se a podíval se na Louise. Spal. Vypadal tak obyčejně a užasně zárověn.

Potichu jsem zavřel dveře a sešel dolů do kuchyně.
Uvařil jsem si čas a zapnul malou televizy, která vysela na stěně v kuchyni.
"Patriku kolik krabých hambáčů dokázeš sníst?" Spongebob. Ten seriál miluju.

Ani jsem si nevšimnul a čaj už sem měl vypití tak jsem se rozhodl že si udělám další. Dal jsem vařit vodu a můj žaludel zakručel hladem.
Vyhál jsem ze skříňky krabici s lupínky a z lednice vzal láhev mléka.
Voda se dovařila tak jsem položil jidlo na stůl a zalil si čaj.

Než jsem stihnul dojíst uslyšel jsem jak teče voda. Louis se probudil.

* * *
"Co si dáme k večeři?" zeptal jsem se Louise.
"Přemýšlel jsem že bych uvařil já." Tímhle mě zarazil. louis nevařil. Vlastně jsem ho nevyděl vařit nic jiného než čaj.
"Vážne?" Pobaveně jsem se ho zeptal.
"Jo! Kuře?" Bral to vážně.
"Jasně" Ukál jsem na kuchyň. "Je to celé na tobě" Sedl jsem si s mobilem na dřevěnou židli .
Louis začal vytahoval všechno co mohl. Od hrnců přes jídlo až po mixér.
"Jen otázka Louisi. Na co ti bude ten mixér?"
"Prostě ho budu potřebovat." Nevypadal že by byl přesvědčený o tom co říkal.

Chvíli jsem si prohlížel naše společné fotky. Pak mě něco napadlo. Nejspíš z toho budou problémy ale co už.

"Mám nápad" Řekl jsem Louisovy vztal jsem a vyfotil ho.
"Co? Co to děláš?" Šel ke mě a natáhl se po mém mobilu ale já jsem uskočil.
"Spálí se ti to" Ukázal jsem na panvičku na které bylo něco co připomínalo cibuli.
"Louis poprvé vaří." Četl jsem nahlas co jsem psal. "Aáá...tweetnout"

"Tak co na to říkáš" Ptal se Louis když jsem si do pusi vložil první kousek kuřete a brambor. Párkrát jsem žvýknul.
"Je to kupodivu dobré"
* * *

Louis POV
Když jsem umýval poslední talíř ucítil jsem Harry ruce kolem pasu.
"Proč si neoužil myčku?" Zeptal se a podíval se na umyté nádobý na lince.
"Nevím" Vlastně mi to bylo uplně jedno.

Zajel jsem Harrymu do vlasů. Jeho užasných kudrnatých vlasů.

"Co teď?" Zeptal jsem se ho.
"Pojď nahoru" Řekl a zamířil po schodech do ložnice.

Sedl jsem si na postel a Harry si klekl předemně. Chytl mě kolem krku a já mu dal ruce na boky. Přitáhl jsem ho blíž. Letmo mě políbil a pokynul abych se posunul dál na poslet. Zatahl mě za lem trička. Zvedl jsem ruce abych mu dovolil mi ho stáhnout. Jazykem my přejel přes břicho až na krk a já jsem se prohnul. Začal mě líbat a okusovat na místě pod uchem. Už jsem to nevydržel a přitáhl si jeho obličel k mému a přitiskl svá ústa k jeho.

Odtáhl se jen na tak dlouho aby si mohl sundat svoje tričko.
Ani nevím jak ale najednou jsme byly oba nazí.
Byl jsem nervozní ještě jsme spolu nespali.

Harry POV
Louis nás přetočil takže jsem byl dole teď já. Pro něco se natáhl. Lubrikant! Ztěžka jsem polknul.
"Neboj. Budu opatrný" Zašeptal mi Louis do ucha.

Když si chtěl prochu toho lubrikantu dát na ruku natáhl jsem tu svoji. "Můžu já?" Ani nevím kde se to ve mě vzalo.
Louis přikývl. Chytnul mi roztřepanou ruku, dal na ni trochu a přitáhl mi ji na penis.
Jemně jsem ho chytil. Nevím co dělat uvědomil jsem si vzápětí.
Podíval jsem se Louimu do očí. Nejspíš pochopil protože chytnul moji ruku,která stále byla na jeho údu a začal ji jemně pohybovat. Až byl spokojený s pohybem a rychlostí pustil mě. Udělal jsem ještě pár pohybů a pak jsem nechal Louise aby do mě pomalu vnikl.

Když byl asi v půlce bolest překročila snesitelnou bolest a já se kousnul do rtu.

"Promiň." Omluvil se mi. Políbil mě. "Teče ti krev?!" Počkat cože? Jo aha on myslí ze rtu.

Nic jsem neříkal a zatím co se jeho jazyk probojoval až k mému přesunul js své ruce z Louisových boků na jeho zadek a přitáhl ho takže teď byl ve mě celí.

Překvapeně na mě zamrkal. "Jsi si jistý?" Bolest byla tak silná že jediné co jsem mohl udělat bylo přikývnutí.

Jestě chvíli se nehýbal abych si na tem pocit mohl zvyknout.

Nakonec se začal jemně a pomalu pohybovat tam a zpět tam a zpět....

Po pár dalších okamžicích pokoj naplnili náš zrychlený dech.
Louis se svalil vedle mě a položil my hlavu na hrudník.
"Miluju tě" Byla poslední věc kterou jsem slyšel než jsem usnul do hlubokého a vyčerpaného spánku.

Tal tohle je další. Snad se líbil. Jestli jo budu ráda za každý vote a komentář
Další díl zase zítra :)

"You can't" (Larry stylinson∆)Kde žijí příběhy. Začni objevovat