ἂτην

598 39 218
                                    

Στάδιο 1 (ἂτην): η προσωποποίηση της βλάβης του μυαλού και των απερίσκεπτων πράξεων.

4 Αυγούστου 2019
5:48 π.μ.

Μέσα στην βαβούρα της αχανούς πόλεως , για τα δεδομένα της Ίρις, Αθήνας, κρύβεται μια αντιφατική αρμονία, στην βαλίτσα της ξανθιάς κοπέλας.

Μόνο εκεί υπάρχει αρμονία όμως, διότι η ίδια βρίσκεται σε ένα μόνιμο άγχος από την ημέρα που δέχθηκε τα παρακάλια της κολλητής της, Δαφνης, να επισκεφθούν την Φολεγανδρο για έναν ολόκληρο μήνα με στόχο να γιορτάσουν την αποφοίτηση τους από τον τομέα την ψυχολογίας.

«Δάφνη η ώρα ειναι 5:48, που σημαίνει πως έπρεπε να είχαμε φύγει πριν 8 λεπτά»λέει η ξανθούλα αγχωμένα. Η Ίρις λατρεύει να προγραμματίζει τα ταξίδια της λεπτό προς λεπτό, πάντοτε σε μεγάλες μέρες όπως αυτή δεν έχει κοιμηθεί παραπάνω από μια ώρα όμως η ενέργεια της ξεπερνά κατά πολύ εκείνη από όταν έχει κοιμηθεί οκτώ γεμάτες.

«Μαρούσι-Πειραιάς το πολύ μισή ώρα είναι και το πλοίο αναχωρεί στις 6:45» προσπαθεί να την εκλογικεύσει η μελαχρινή κολλητή της και η Ίρις ως απάντηση την κοιτα με ένα δολοφονικό βλέμμα.

Μεσα στα επόμενα 10 λεπτά οι δυο κοπέλες ειχαν μπει στο ταξι και κατευθύνονταν προς τον Πειραιά. Με το που επιβιβάστηκαν στο πλοίο άρχισαν οι συζητήσεις περι ανέμων και υδάτων, που παραδόξως δεν κράτησαν παρά λίγα λεπτά. Αφού, η εξάντληση της Δάφνης την έκανε να γείρει στον ώμο της κολλητής της με αποτέλεσμα να την πάρει ο ύπνος. Από την άλλη, η Ίρις ονειροπολούσε ακούγοντας Taylor Swift. Συγκεκριμένα, για τις επόμενες 4 ώρες έφτιαχνε διαφορετικά σενάρια ανάλογα το τραγούδι που άκουγε. Η Ίρις δεν είχε ερωτευθεί ποτέ της όπως θα ήθελε και όπως νόμιζε πως ήταν το ιδανικό. Είχε κάνει μόνο μια σχέση με κάποιον από την σχολή της, τον Γιάννη. Η αλήθεια ειναι πως κράτησε αρκετά, απο τα 18 της έως τα 21 της. Ήταν γλυκός και τρυφερός μαζί της μα απλά δεν ταίριαζαν, οπότε πέρασαν τρία χρόνια συμβιβασμού με μια σχέση που δεν την ικανοποιούσε και δεν ένιωθε απολύτως τιποτα στο άγγιγμα του. Μέχρι που δεν πήγαινε άλλο και το αποδέχθηκε. Ούτε καν το σεξ δεν ήταν τοσο καλό, αλλά ήταν ο πρώτος της και ένιωθε να έχει ένα ξεχωριστό δέσιμο μαζί του, περισσότερο φιλικό.





Αφου αποβιβάστηκαν πήραν ένα ταξι και μετά από μιση ώρα έφτασαν στο σπίτι που είχαν νοικιάσει. Ηταν ένα πολύ γραφικό και παραδοσιακό σπίτι που σου ούρλιαζε πως βρίσκεσαι στην κυκλαδες. Ήταν σχετικά ψηλό με άσπρους βαμμένους τοίχους και μπλε παντζούρια.

Αιώνιος Αύγουστος Where stories live. Discover now