1 Rozdział

18.5K 669 23
                                    

To był mój pierwszy dzień w liceum. Z poprzedniego się wypisałam. Trudno było znosić te złośliwe komentarze, na temat mojego wyglądu. Męskie ciuchy, krótko ścięte włosy robiły jednak swoje. Nie miałam jednak nikomu za złe, tego że mylił mnie z chłopakiem, rozumiałam to doskonale. Bolało mnie w jaki sposób to robili.. Chamskie i złośliwe uwagi osób które mnie nie znały, były czasem nie do wytrzymania. Dlatego postanowiłam się przepisać do szkoły bardziej w centrum miasta, licząc na większą tolerancje.
Więc, to był pierwszy dzień w nowym liceum. Dziesięć minut przed rozpoczęciem lekcji, byłam już w szkole. Biorąc pod uwagę moje spóźnialstwo, było to nielada sukcesem. Szybko znalazłam klasę, w której miałam pierwszą lekcje, bo szkoła była stosunkowo niewielka. Kilka osób rzuciło w moją stronę ciekawskie spojrzenia. Po chwili przyszła nauczycielka, otworzyła klasę i ludzie zaczęli do niej wchodzić. Z racji, że weszłam jako ostatnia, musiałam zając miejsce w pierwszej ławce. Lekcja mi się strasznie dłużyła, ale nauczycielka była całkiem w porządku.. Na przerwie kilka dziewczyn z mojej klasy podeszło do mnie się przedstawić. Było to miłe, ale mam strasznie słabą pamięć, więc żadnego nie zapamiętałam. Potem był wf, graliśmy w pingponga. Dobrze mi się rozmawiało z dziewczynami, które ze mną grały. Krótko mówiąc - fajne laski. Oczywiście wszystkie ze mną przegrały. Na ogół nie przepadam za sportem, ale tenis stołowy szedł mi całkiem nieźle.
Pod koniec dnia, kojarzyłam już chyba każdego z mojej klasy. Oczywiście z imionami dalej miałam kłopot, więc poprostu w rozmowie z kimś nie używałam jego imienia, żeby się nie pomylić.
Najbardziej moją uwagę zwróciła śliczna dziewczyna, która trzymała się na uboczu klasy. Była wysportowana, miała długie blond włosy i duże niebieskie oczy. Jej imię mi niestety także umknęło.. Chciałabym ją poznać.
Po skończonych lekcjach poszłam na przystanek autobusowy i wróciłam sama do domu.

___________________________________

To moje pierwsze opowiadanie i nie wiem czy da się to w ogóle czytać, jak komuś się podoba to chętnie napisze coś dalej.

Tylko Ona | ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz