Poglavlje 6

1.2K 116 21
                                    

Karlota

„Ne, tetka, naravno da neću dozvoliti da me peglaju u fotošopu..." Telefon ugnezdim između ramena i uha dok rukom guram teška vrata koja vode prema ateljeu gde je snimanje zakazano.

„Da, podrazumeva se da ćeš odmah dobiti slike." Kažem kroz osmeh, pa tetka je više od mene uzbuđena. Zatvorim vrata iza sebe, dok slušam tetku sa druge strane linije kako mi deli savete i kapom i šakom, vrtim se u krug tražeći lift. Zakolutam očima kada shvatim da ga nema i da ću na šesti sprat morati peške. Dobro, šta je tu je, uzdahnem i krenem.

„Dobićeš..." Zakikoćem se. Tetka mi je upravo tražila da joj kupim jedan seksi komad donjeg rublja. „Sad prekidam. Čujemo se."

Gurnem telefon u torbicu i nastavim prema šestom spratu, gde me dočeka skup otkačenih, nasmejanih ljudi. Karlos, kovrdžavi momak me dočekuje, s njim sam dogovarala saradnju, pa me upozna sa ostalima. Slikanje mi nikada nije bilo zanimljivije, a kasnije dok sam brzinski gledala fotografije bila sam jako, jako iznenađena time kako su ispale. Vrhunski!

„Izgledaš bombastično!"

„Ali bukvalno kao model po kome sam skicirala." Crvenokosa devojka se nasloni na Karlosovo rame. „Pakleno seksi latina." Nasmeje se.

„Hvala na komplimentima." Uzvratim osmeh. „I ja sam oduševljena! I vama i sama sobom."

„Skromna latina." Karlos me zafrkava.

„Samo imam odličan vid."

„I jebeno samopouzdanje koje tako paše našim modelima. Nisu za svakoga..." Tada mi zazvoni telefon, pa prekine crvenokosu Reu.

„Reći, srce."

„U gužvu sam upala, ali stižem naravno. Tu sam za pola sata..." U poslednje vreme baš lažem. Nema teorijske šanse da se za pola sata nacrtam kod Tiare, kako sam obećala. A neću joj reći za snimanje, jer to je iznenađenje... Za nju i za moju baku! I za moje pratioce. Karlota na bilbordu Njujorka! „Prekidam, vidimo se. Baj, baj!"

Spustim telefon, pa pogled vraćam na Reu. „Nadam se protekciji, želim onaj crveni komplet, sa halterima, onaj prvi što sam nosila, da kupim."

„Olala!" Karlos zazviždi.

„Za moju tetku." Podignutim kažiprstom proletim po vazduhu. „Obožava da nosi seksi donje rublje."

„Fuck!" Rea uzvinke! „Volim tvoju tetku!"

Nasmejem se. „Znači dogovoreno?"

„Samo prosledi adresu." Namigne mi, uzvratim istom gestom.

„Idem, na sledećoj tački sam za pola sata, zažmurim na ostalih četrdeset koji mi još fale." Objašnjavam kroz šalu.

„Ok. Pozivnica za reviju će ti naknadno stići."

„Vidimo se! Ljubim vas! Divni ste!" Mahnem, osvrćući se preko ramena. Zatim bukvalno istrčim. Oh, kako mi samo nedostaje lift dok jurcam stepenicama moleći se Svetom Jakovu da se ne skotljam...

„O jebem ti krušnu mrvu!"

„Mierda!"

U glas povičemo plavuša koja jurca uz stepenice i ja koja istim tempom žurim dole. Ja njenu, pretpostavljam da je psovka, nisam razumela.

„Izvini." Govorim na univerzalnom jeziku dok se saginjem i sakupljam stvari koje su joj ispale iz ruku.

„Ne, izvini ti... Toliko sam se natovarila da ne vidim kuda hodam." Frkne kroz nos. „Ko kokoška bez glave!" Ponovo je ništa ne razumeh.

Oženi me ako smeš!Where stories live. Discover now