Chapter Two

65 2 0
                                    

"𝐘𝐎𝐔 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐎𝐍𝐄"Jimin said

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"𝐘𝐎𝐔 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐎𝐍𝐄"
Jimin said.

(𝐀𝐥𝐥 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝)

"𝐁-𝐛𝐮𝐭...."Mr. Jeon said.
"𝐔𝐧𝐜𝐥𝐞 𝐢 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐘𝐮𝐠𝐲𝐞𝐨𝐦 𝐫𝐮𝐧𝐚𝐰𝐚𝐲.𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐬 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲...𝐀𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐮𝐫 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞."Jimin said to Mr. Jeon.

(𝐓𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐢𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬.𝐇𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧'𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐰,𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞 .....𝐘𝐮𝐠𝐲𝐞𝐨𝐦.)

"𝐍𝐨 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧,𝐌𝐲 𝐬𝐨𝐧 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.𝐈𝐟 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐩𝐮𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐠𝐞𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐤."Mr. Jeon said.

𝙲𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗:
"𝐀𝐩𝐩𝐚 𝐈'𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐢𝐭"Jungkook said to his father.
"𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐧-"Mr.Jeon said to Jungkook.
"𝐈'𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐀𝐩𝐩𝐚.𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐬𝐚𝐜𝐫𝐢𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲.𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐠𝐨 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞.𝐈'𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮.!"Jungkook said while smiling with tears.

(𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲 )

"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐧."Mr. Jeon said with teary smile.

(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫.)

"𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨 𝐰𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐲 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐮𝐫 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞?"Jimin ask Mr. Jeon.
"𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧..."Mr. Jeon said to Jimin.
"𝐖𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐮𝐧𝐜𝐥𝐞??"Jimin ask Mr. Jeon.
"𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠.. "Mr. Jeon said to Jimin.

(𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝.)

"𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧'𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐧...𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠?? "Mr. Jeon ask Taehyung.
"𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐢𝐫 𝐈'𝐦 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚 𝐛𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝...𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐢𝐜𝐡 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮.𝐈-𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲".Taehyung said to Mr. Jeon with a nervous tone.
"𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠..𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐮𝐲 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬..𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞..𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬... 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲."Mr. Jeon said to Taehyung.

(𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠. )

"𝐒𝐨 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠...𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐧?"Mr. Jeon ask Taehyung.
"𝐈'𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐫...𝐁𝐮𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐚𝐬𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭'𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐛𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝'𝐬 𝐰𝐢𝐟𝐞/𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝.Taehyung said to Mr. Jeon.

"𝐒𝐨𝐧 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐫-𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠? "Mr. Jeon ask Jungkook.
"𝐘𝐞𝐬 𝐀𝐩𝐩𝐚"Jungkook said with sad tone.

𝙵𝚘𝚛𝚌𝚎 𝚃𝚘 𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙰 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝐓𝐊Where stories live. Discover now