Chapter Four

50 2 0
                                    

𝐓𝐢𝐦𝐞'𝐬 𝐬𝐤𝐢𝐩(because your authornim is so lazy)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐓𝐢𝐦𝐞'𝐬 𝐬𝐤𝐢𝐩(because your authornim is so lazy)

"𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐞"the priest said.

(𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐢𝐧.𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬..𝐇𝐞'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧 𝐩𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬..𝐇𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐩𝐞𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬.)

(𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰𝐥𝐲𝐰𝐞𝐝𝐬.. 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬.𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝..)

"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠."Mr. Jeon said to Taehyung.
"𝐈𝐭𝐬 𝐎𝐊 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧"Taehyung said to Mr. Jeon.
"𝐍𝐨𝐰 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞.. 𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐀𝐩𝐩𝐚"Mr. Jeon said to Taehyung.
"𝐎𝐊 𝐀-𝐚𝐩𝐩𝐚."Taehyung hesitantly said to Mr.Jeon.

"𝐓𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐧.𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮 "Mr. Jeon said to Taehyung.
"𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥."Taehyung said to Mr. Jeon.

(𝐒𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡.)

(𝐀𝐭 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞)

"𝐔-𝐮𝐦𝐦𝐦...𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞.."Taehyung said to Jungkook.

(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠.𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞.)

(𝐁𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫..𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐚 𝐛𝐢𝐭..𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. )

"𝐈'𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐱 𝐢𝐭 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫" Taehyung said while scratching his neck.
"𝐎𝐊."Jungkook said to Taehyung.

(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬.𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞.𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐨 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 ..𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐨𝐟 𝐫𝐢𝐜𝐡 𝐤𝐢𝐝..𝐁𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐩𝐨𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐫𝐚𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬. )

(𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞,𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐜𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤..𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐚𝐥 𝐚𝐭𝐭𝐢𝐫𝐞.)

(𝐍𝐨,𝐧𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐬𝐨𝐧)

"𝐔-𝐮𝐦𝐦...𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞...𝐢𝐭𝐬 𝐬𝐨 𝐜𝐨𝐳𝐲."Jungkook said to Taehyung.
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 "Taehyung said while smiling to Jungkook.

"𝐔-𝐮𝐦𝐦𝐦 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧-"Taehyung couldn't continue what his saying when Jungkook speak.
"𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤"Jungkook said to Taehyung.
"𝐎𝐤.,𝐬𝐨 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞."Taehyung said nervously to Jungkook.

(𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤,𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬. 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤.)

"𝐍𝐨 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦,𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐚"Taehyung said to Jungkook.

(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐁𝐚𝐦𝐛𝐢 𝐞𝐲𝐞𝐬.𝐇𝐞'𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐞𝐧𝐭.)

"𝐁𝐮𝐭 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞"Jungkook said cutely to Taehyung.

(𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝑯𝒚𝒖𝒏𝒈"𝐈 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞.)

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲,𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐭'𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞.𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤."Taehyung said to Jungkook.
"𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨𝐨 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐠"Jungkook said to Taehyung.

𝙵𝚘𝚛𝚌𝚎 𝚃𝚘 𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙰 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝐓𝐊Where stories live. Discover now