𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠
Jungkook's POV
(𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞.𝐈 𝐫𝐮𝐛 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞,𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐢𝐭𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐲.)
(𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞.𝐈𝐭'𝐬 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞. 𝐒𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐀𝐩𝐩𝐚 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮𝐬 𝐚 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞.𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐮𝐭... 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐭𝐨𝐥𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤...𝐁𝐮𝐭 𝐈'𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠..𝐇𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠'𝐬 𝐭𝐨 𝐮𝐬..)
(𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐝..𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡'𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐞𝐧 𝐮𝐩..𝐈 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞.)
(𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐞𝐧 𝐮𝐩,𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥.𝐈 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐫𝐮𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝.)
"𝐎𝐡𝐡 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐮𝐩"Taehyung said to Jungkook while serving the breakfast.
"𝐘𝐞𝐚𝐡,𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐨"Jungkook said to Taehyung smiling.
"𝐔-𝐮𝐡𝐡 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐞𝐚𝐭.𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐬𝐨 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐢𝐭"Taehyung said to Jungkook.(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐝)
"𝐌𝐡𝐡𝐡 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐮𝐦 𝐲𝐮𝐦"Jungkook said to Taehyung.
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 "Taehyung said to Jungkook while showing his boxy smile.Jungkook's POV
(𝐖𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐞𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞.𝐒𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞.𝐀𝐩𝐩𝐚 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞.𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐛𝐮𝐬𝐲.)
"𝐔-𝐮𝐡𝐡 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧,𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐀𝐩𝐩𝐚,𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞..𝐀𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐫𝐨𝐚𝐦 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐝-𝐝𝐚𝐭𝐞𝐬..𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞"Taehyung said with his most nervous smile.
"𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭,𝐈'𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰,𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡 𝐚𝐢𝐫 "Jungkook said to Taehyung smiling.(𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐬 𝐦𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞.𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐢𝐞𝐬. 𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞,𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐲,𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞.𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤.)
"𝐒𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨"Taehyung ask Jungkook with smile.
"𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐤,𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐦𝐮𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐤,𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐚𝐮𝐫𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐭."Jungkook said to Taehyung.(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐛𝐛𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞𝐧𝐞𝐬𝐬 )
"𝐎𝐤,𝐎𝐊 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬 "Taehyung said to Jungkook.
(𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞𝐧𝐞𝐬𝐬. )
YOU ARE READING
𝙵𝚘𝚛𝚌𝚎 𝚃𝚘 𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙰 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝐓𝐊
Fanfiction"I love you taehyung... I wanted to love you... I wanted to become mother of your child... And when you come in that types of injury.. I always got teary thinking about our future...i love you soo much."