1

82 5 1
                                    

İlk önce söylemek istediğim bir hikayeyi tamamen okumadan kesinlikle bırakmayın bu benim ilk denememdi ve yeni yayınlıyorum ^_^ umarım beğenirsiniz ..Şimdiden okuyanlara teşekkür ediyorum .Yorumlarınızı esirgemezsiniz umarım.Beğenilir ise yeni bölümü hemen yaynlayacağım ..İyi okumalar :)))

Bazen insanların sizin için ne ifade ettiğini düşünür durursunuz ama bu sizi daha fazla çıkmaza sürüklemekten başka birşey yapmaz.Biri sizin için o kadar çok fazla şey ifade eder ki onunla olan anılarınızı düşünmekten kendinizi alamazsını bu böylerken başka bir kişi ise sadece onun simasını hatırlamanıza neden olur .Onu sadece görmüşsünüzdür ama diğeriyle yaşanmışlıklarınız vardır ve ondan kopamazsınız .İşte benim hikayem tam da burada başlıyor ...

Ben 3 Yıl boyunca platonik olarak , beni kendi küçük kardeşiyle aynı yere koyan birine aşık olmuş aptal bir kızdım.Ama zaman benden bu duyguları alalı çok oluyordu onu 13 yaşındayken seviyordum ama şu anda ona karşı hiçbirşey hissetmezken birden onu beni sahiplenirken buluyorum amacının tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama umarım bu kez de zararlı çıkan kişi ben olmam , yoksa bu kez altında kalmış olacağım duygusal çöküşten sağ çıkmayacağıma adım gibi eminim ...

Herşey o lanetli gün ilan edilen Pazartesi sabahı başladı ...

Ben Arya .Arya Alas. kendi halinde bir arkadaş çevresi olan .Zorda kalmadıkca kimseyle kavga etmeyen sakin ama asi bir kızım.Belime kadar gelen sarıya çalan kumral saçlarım ve çok farklı bir tonda yeşil gözlere sahip, yaşıma göre kilosu az ama boyu 1.71 olan 17 yaşında bir genç kızım .Ergen de diyebiliriz sonuçta herkes 21 yalına kadar ergendir değil mi !?En yakın arkadaşım olan Pelin her zaman yanımda olmuştur .Hernekadar zor durumda olursam olayım , başıma herne geldiyse benim iyiliğim için çabalayan zavallı arkadaşım Pelin .Ve onun ağabeyi Oğuzhan .Aramızda 1 yaş olmasına ramen ona olan duygularım 3 yıl önce kendini öldürdü. Ben de öldürmüş olabilirim tabiki .Her sabah Pelinle birlklikte okula gitmek için bizim kapıya gelirler onlar gelmezs ben giderim zaten .Ama henüz anlatmadığım bir detay var Oğuzhan gıcığın önde gidenidir .Aramızda 1 yaş olmasına rağmen benim ona ağabey demem için ısrar ediyor.Aslında demek de işime geliyor çünkü ona beslediğim duyguları saklayabiliyordum .Dumm...Artık ona karşı hiçbirşey hissetmememe rağmen kendimden utanıyorum ona karşı bu şekilde duygu beslediğim için .

Her zamanki gibi yataktan sürünerek kalktım ve asynı eforu harcayarak sürünerek lavoboya kendimi attım biraz yerde yuvarlandıktan sonra zor da olsa ayyağa kalkabilmiş ve işlerimi halledebilmiştim .Uykusu olan bir Aryalus her mekanda uyuyabilir...Odama geçtiğimde telefonuma gelen mesaj bildirim sesiyle irkildim .Telefonumu elime alıp ekran kilidini açtım ve gelen mesaja baktım ;

''Aşağıdayız uykucu panda 10 dakika içinde inmezsen pijamalarınla seni okula sürükleme potansiyeline sahibim ;) ''

Oğuzhanın tehdit içeren (!) mesajına göz devirdikten sonra pijamalarla okua gitme riskini göze alamayacağımın farkına vararak dolabıma yöneldim .Okulumuzda serbest kıyafet uygulaması olduğu için her gün farklı şey girmek zorunda kalıyordum ve her hafta alış verişe çıkıyordum .Bu hafta hangi kafayla aldığımı hatırlamadığım bordo şortumu ve buz rengi kot gömleğimi giyip göbeğin üzerinde biten bağlama kısımlarından bağladım kombinimi lacivert vans ayakkabı ve üstüme uygun uçukl yaz makyaşımla tamamladıktan sonra siyah parlak uzun asklılı çantamı koluma taktım . Yatağımın üzerinden telefonumu aldım ve daha 2 dakikamın olduğunu gördükten sonra aşağıya acele etmeden merdivenleri indim.Annem yine bir tek kuş sütünün eksik olduğu masayı hazırlamış ve sevecen sıcak bakışlarıyla bana hadi masaya anlamına gelen hareketi yaptı .Aslında onu kırmak istemiyordum ama dışarıda da beni rezil etmek için bekleyen Oğuzhan malı vardı ne yapayım ? Anneme sarılıp

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yolumdan Çekil Bitch ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin