Sabah saat 8 olmak üzere Yang Jeongin koca marketin önünde durarak kuzeni Chayeong'u bekliyordu.
Güneş ortada görünse bile hava dondurucu derece de soğuk ve rüzgarlıydı.Genç oğlanın kadrajına giren kısa sarı saçlı kadın ile göz devirmiş ve büyük bir azarlama duymaya hazırlanmıştı.
Chayeong sinirli bir yüz ifadesi ile küçük kuzenine yaklaşıyordu.
Sonun da ona vardığın da sinirle tıslamış ve ellerini genç oğlanın kulağına atarak sertçe çekmişti."AH!!! NE YAPIYORSUN AMINA KOYAYIM ÇİRKEP SURATLI"
"Kes sesini Yang! Sana verdiğim kredi kartını nasıl kayb edersin ha? Onca brikimim gitti resmen!"
"Ne yapayım lan? Bebek gibi götünü mü sarsaydım!"
"Sadece evde iyi bir alana koysan yeterdi! Bir de büyük bok olmuş ve bana bağırıyo aptal!"
Kuzen-kuzene yaptıkları kavgaya kulak misafiri olanlar gülüşerek ordan ayrılıyordu.
Jeongin bunu fark edince elini kulağından çekmiş ve kuzenini sokağın diğer tarafına sürüklemişti.
Sonradan çimlerin üzerine oturmuş ve kafasını arkada bulunan ağaca yaslayarak derin bir nefes aldı."Of bari nerde kayb ettin onu söyle?"
"Evde"
"Yang Jeongin! Seni azıcık bile tanıyorsam ellerinin yalan söylerken titrediğini biliyorumdur.
Söyle neye harçladın?""Of be! Ne paraymış ha....
Tamam doğruyu söyleyicem ama ilk önce kafamın önünde azrail gibi dikilmeyi kes"Genç oğlanın dediği şeyden sonra Chayeong önünden çekilmiş ve dizleri üzerine oturarak konuşacak olan kişiye odaklanmıştı.
"Bir amcanın çenesine kafam değdi ve protez dişleri döküldü bende vicdan azabı yüzünden 1 ay sonra dişlerini tamir ettirdim ancak yanlış kişininikini ettirmişim bu yüzden geri kalan para ile amcayı aramaya başladım ve yolda bulunan bir orospu bana velet dedi diye gidip sahte evraklar hazırlayarak yaşımı 43 olarak gösterdim sonra işte polisler bunu öğrenince hapse tıktı ve kartı onlara verek kaçtım ordan"
"SİKTİR SALAK MISIN SEN LAN"
"NE BAĞIRIYORSUN AMCIK SAĞAR DEĞİLİM"
"OF MAL YA MAL DİYORUM BU MAL İNANMIYOR KİMSE"
"KES BE ÇİRKEP"
"NEYİ KESEYİM ERKEK KAHPESİ HA! RESMEN PARAMI BOK YOLUNA HARCAMIŞSIN OÇUN ÇOCUĞU "
"ABİ NE YAP-"
Chayeong sinirle ayağa kalkarak Jeongin cümlesini tamamlamadan onu da kaldırmış ve yüzüne tükürmüştü.
Genç oğlan yere çöküp kusuyormuş gibi yaparken Chayeong küfür savurmak dışında bir şey yapmıyordu."Of mal! Hem senin kafan ne sikim adamın çenesindeydi?"
Jeongin büzdüğü yüzünü daha çok garip hale sokarak kıyafeti ile yüzünü silerken soruyu cevapladı.
"Yeni aldığım stres topum yerde yuvarlanıp amcanın ayağının dibine girince koşarak almaya çalıştım
Adam da birden eğilinde değdi işte""Yaşın 21 ama 5 yaşlı çocuk senden akıllı!"
"Bağırma ya!"
Sonunda duran kavgaları ile Chayeong iç çekmiş ve kafasını ağaca yaslamıştı.
"İstediğin şeyi yapmak için topluyordum o paranı Jeongin.
Sinirim sana değil ama daha sorumlu davranmalıydın.""Ne isteği ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Squid game - Hyunin
ActionYeşil renkli eşofman giydirilen oyuncular, Front Man tarafından denetlenen oyunlarla birlikte kırmızı tulumlu maskeli korumalar tarafından her zaman gözetim altında tutulur. Oyuncular kısa süre sonra bu oyunlarda kaybetmenin ölümleriyle sonuçlandığı...