-Hyunjin
Kafam sanki üzerine taş koyulmuşcasına acıyordu,sırtım da uyuşmuş ve bedenime daha çok yüklenmişti.
Uzandığım yerden gözlerini açarak kalktığım da kendimi yüzlerce insanın olduğu benim evimin 45 katı kadar büyük bir yerde bulmuştum.
Yataklar üst-üste dizilmiş ve insanların her biri etrafı inceliyordu.
Yeşil renkli eşofman giydirilen insanlara baktığım da üzerimde bulunan eşofmanla aynıydı.
Her insanın üzerinde rakamlar yazılmıştı
Kendi cegetime baktığım da üzerinde 234 olduğunu fark etmiştim.En son ayık olduğum anı hatırlamaya zorladım kendimi,hatırladığım üzere yarışma için denilen saatde bir parka gitmiş ve siyah bir arabaya binmiştim sonrası karanlıktı.
Aklıma aniden Minho gil gelince 3-cü katta yattığım yataktan inerek bacaklarımı yere değdirmiştim.
Herkes sohbet ediyor diğerleri ise heyecanla sıçrayıp duruyordu.Önce insanın arasından nasıl onları bulacağımı düşünürken elim aniden cebime gitmişti.
Telefonum üzerimde değildi ve aklıma evden çıkarken götürmediğim gelmişti.
Etrafda duran onca kadın ve erkeklerden birine yanaşıp telefon istemek aklıma geldi o an.
Yanım da duran orta yaşlarda kırmızı saçlı bir adama yaklaşıp seslendim;"Şey...selam bayım rica etsem bakar mısınız?"Adam yüzünü bana çevirip yüzünde kocaman sırıtışla bakıyordu.
Kırmızı saçları yüzünü kaplarken sırıtışı daha çok büyüyordu "efendim?" Dedi orta tonda sesiyle.
"Bayım telefonum üzerimde değil de...rica etsem kendinizkini verirmiydiniz? Arkadaşlarımı arayacağım-"Aniden kocaman kapıların seslice açılması sonucu herkes içeriye giren siyah giyinimli adama ve arkasından giren yüzü kapalı belirli figür üzerinde olan kırmızı giyinimli insanlara bakmıştı.
İşi ciddiyet ile izlerken siyahlı adam konuşmuştu."Selam! Ben Front Man. Oyun resmi olarak bir azdan başlatılacaktır.
Bu oyun bir çok round ile devam edecek ve elenenler artık geri gelemeyecektir.
Üzüriniz de olan tüm elektronik eşyalar depomuzda güvendedir.
Lütfen oyunlara odaklanın ve kuralları ile oynayın aksi taktirde askerler devreye girer.
Oyun 14 dakikaya hazırlanacak. Bol şanslar!"Adam konuşup çıktıktan sonra arkasında beliren kırmızılı asker söze atılmıştı.
"Lütfen belirli sıra halinde kapıdan çıkarak askerleri takip edin.
Elektronik aletin önünde durup resminizi almasına izin verin iyi eğlenceler."
Sevilen dizinin geçtiği evrende karakterler, çalışanlar ve oyuncular olarak ikiye ayrılmakta.Oyuncular yeşil tulumlar giyerken çalışanlar kırmızı tulumlar içinde ve yüzleri üzerinde üçgen, daire ya da kare şekli olan siyah maskelerle kapalı biçimde görülüyordu.
***
Askerin dediği gibi kapıdan çıkmış ve sanki sonu yokmuş gibi görünen koridorda sıra halinde yürümüştük.
Belirli makinanın önüne vardığımızda önümde bir emoji belirmişti.
Emojinin asık suratı yüzünden gülümserken aniden resmimi çekmiş ve o da gülümsemişti.
Şimdiyse işi bitenleri askerler bir kabine götürüyordu.
Oyun yeni başlamıştı•••Kırmızı ışık,Yeşil ışık•••
Kocaman üç kabine 456 kişi sığdırılmıştı.
Hyunjin gözleri ile bir ihtimal arkadaşlarını ararken sonunda pes etmiş ve oyuna odaklanmak için rahatlamaya çalışmıştı.
Dakikalardır karanlık olan ortam aniden büyük kapıların açılması ile içeri aydınlanmış ve dışarıda alandan baya uzak olan ağcın önünde duran turuncu giyinimli kız figuranı oyuncuları karşılamıştı.
Sağında ve solunda duran iki kırmızı giyinimli asker de herkesin kadrajındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Squid game - Hyunin
ActionYeşil renkli eşofman giydirilen oyuncular, Front Man tarafından denetlenen oyunlarla birlikte kırmızı tulumlu maskeli korumalar tarafından her zaman gözetim altında tutulur. Oyuncular kısa süre sonra bu oyunlarda kaybetmenin ölümleriyle sonuçlandığı...