Bölüm:1 ;)

10 0 0
                                    

Uyandığım'da saat  06:00'a geliyordu bu gün cumartesi olmasına ragmen cok erken uyanmıştım.

Dogru kendimi tanıtayım ben lara on yedi yaşındayım okuyorum yapmayı sevdigim seyler  müzik dinlemeye  bayılıyorum en en çok sevdigim huyum ise  insanlarla ugraşmak  aşcılık okuyorum . Abim ve annemle kalıyoruz babam  gecen sene öldü kendisini pek sevdigimiz söylenemez  . Neysekendimizden bahsettik yeterli şu anlık şimdiki zamana dönelim .

***********************************************************************************************

+Söylüyorum lara yaz  05360198805  

- Alo nasılsın  baran ses verirmisinn  seni çok merak ettik uuzn süredir yoktun 

+ Sen kimsin bak tanımıyorum nerden çıktın bilmiyorum ama kimsen söylemen iççin en dogru zaman şu an gecikirsen birdaha geri dönüşün olmaz  .

- Aşkım hadi ama beni tanımadıgını söyleme  ayıp ya  tamam dur ben sana kendimi tanıtıcam 

( ACTIKLARI SARKI ADINI SEN KOY )

-ilk ve son aşkımdın gençlik çagımda sevgi çicegimdin gönül bagımda

+Allah aşkına birdaha arama beni  ugraşmayın !

- Kapatı salak tekrar arasak mı ki 

+Evet kesinlikle aramalıyız 

8805 aranıyor 

+ ne var amına koyayım arama diyorsak aramayın dimi söz dinleyin biraz bak ben o sizin çoçuk oyunlarınıza benzemem  ugraşmayın benimle . " imdatt " . ben size demedim mi konuşturmayın şu itti diye . 

-lan  neoluyor orda o kadın kim ve neden bagrıyor .

+Şu kızı ve yanındaki ucubeleri topla getir buraya .

Deyip telefonu kapatmıştı  . "Abi hadi kalkın şaka şakalıktan çıktı zaten eve dagılalım ." 

Deyip gittiler evde kuzenim ile ben kalmıştık hadi gel film izleyelim. Ne izleyebiliriz ki demişti kuzenim kuzenim alt katta oturuyordu o  ailesi ile kalıyordu benimkiler şu anda evde degillerdi bi kaç gün de olamayacaklardı . 

**********************************************************************************************

02:00 laradan  ;

Lan aren kalk  hadi uyuya kalmışsın zaten gitt evende uyu bende devam edeyim 

 aren evden gittikden sonra devam ettim aklıma bi anda kedi geldi arkadaşlarım  geldiginden beri birsey vermemiştim onlara salak kafam ya açlıktan öldü salaklar . "Aden gel kızım mama vericem" aden gelmişti tek sıkıntı kapıdakı tıkırtı sesiydi . Akşamki çocugun dedikleri aklıma geldi gidin ve kızı ve arkadaşlarını alın deyişi beynimde yankılanıyordu . Kapıya gttim kimse yoktu yerde bi kutu duruyordu  nerden çıktı bu ya .

Kutuyu alıp içeriye gittim kutuyu actıgım gibi karşımda bi kaç kedi maması ve birsuru çikolata duruyordu  notta ise şoyle yazıyordu  son güzel dakikalarının tadını güzel çikolatalarla çıkar kedileri aç bırakma bol bol koy uzun süre ac kalıcaklar gibi duruyor  . Bana birşeyyapamaz düşüncesindeydim ben hayla  .

odama girmek için ayaklandım  ama odanın işigi acıktı  iyi de biz acmamıştık neyse deyip geciştirdim  . odama girdigim zaman iyi de bu da kimdi bu manzara karşısında ne yapılırdı hemen kapıdan geri çıkmak için yeltenmiştim ki beni kapıdan alıp diger tarafa dogru fıtlatı . A"hh hayır aklından bile geçirme sana ulaşıcagımı soyledim. Sen ne yaptın bunu siklemedin "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜLÜĞÜN İÇİNDEKİ İYİLİK ( Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin