taehyung'un içinde beyaz tişört olduğunu düşünün lütfen ಠ‿ಠ
iyi okumalaaar!!
×××
Kafeye gelmiş Taehyung'u bekliyordum. Biraz gergindim açıkçası, sadece 1 kere onu görmüş ve konuşmuştum ki bu da çok kısa sürmüştü. Taş çatlasa 5 dakikayı bulmazdı. Aynı zamanda beni seviyordu ve bu gerilmem için yeterli bir sebepti. Onu tanımıyordum nasıl biri olduğunu bilmiyordum, nelerden eğlenir, neleri sever ya benim güldüğüme gülmez ve mal gibi kalırsam? Evet, böyle saçma sapan ipe sapa gelmez düşünceler meşgul ediyordu beynimi bu yüzden kafamı iki yana sallayarak bu düşüncelerimi dağıtmayı planlamıştım. Öyle de oldu, sonra Taehyung'un kapıdan içeri girerken gördüğümde üzerime çeki düzen verip beni fark etmesi için elimi kaldırıp ona selam verdim. Beni gördüğü gibi kocaman gülümsemiş ve o da bana el sallamıştı yanıma gelmeden hemen önce.
"Hoş geldin."
"Hoşbuldumm, üzgünüm trafik vardı yetişemedim geç kaldım biraz." Mahçup olmuş bir şekilde yerine oturup başını öne eğmişti.
"Önemli değil," Aslında önemliydi, böyle şeylerden hiç haz etmezdim. Bir saat söylenmiş ve buluşacaksak herkes o saatte orada olmalıydı, her şeyi göz önünde bulundurup orada bulunmalıydı, istisnalar hariç tabii, ama Taehyung karşımda öyle konuşunca bir anda diyememiştim işte. Yoksa kim olduğu beni ilgilendirmezdi. Rahatsız olduğum bir konuyu dile getirmekten neden utanayım ki sonuç olarak?
"Buluşma saatine geç kalınmasını sevmiyorum bu yüzden biraz rahatsız oldum sende erken gelince panikledim biraz." Söylediği şeylerin tatlılığı ve ikimizinde aynı fikirde oluşumuz beni mutlu etti.
"Neden panikledin ki çok önemli biri değilim."
"Benim için önemlisin, hem seninde birini beklemeyi sevmediğini biliyorum bu yüzden panikledim." Söylediği şeyle utanmış ve önümüzde duran menülere bakınmaya başlamıştı, ben ise benim hakkımda söylediği şeye şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Password: 486 | таэкөөк ✓
Fanfictionseni 365 gün, 7/24 seviyorum · 14.04.21- 21.03.23 · Texting · Angst değildir