yoongi-jungkook
yoongi:
ben birazdan çıkıyorumjungkook:
emin misinkesin mi yani
cikiyosun yani
yoongi:
evet jungkook çıkıyorum git sen de çık hadi etkinlik alanında ararım senijungkook:
hemen de tersleuzdun beni
yoongi:
hadijungkook:
oftamam
bay
yoongi:
görüşürüz•
heycandan ellerim titrerken aynaya son bir kere daha bakıp ayakkabılarımı giymeye başladım.
normalde beyaz t-shirt, siyah kot giyecektim ancak son anda taehyung çizgili beyaz gömleğin üzerimde daha iyi duracağını söylemişti, eğer yakışmazsa taehyung'u kesmekle tehdit etmiştim ama bu hayallerim suya düşmüştü çünkü sahiden yakışmıştı. gömleğin altına da mavi kotumu giymiştim.
evden çıkarken ellerim titriyordu onunla geçireceğim günü düşünürken de uyuyamamıştım.
otobüse binip oturacak yer bulduğumda kendimi güne şanslı başlamış saymıştım.
yarım saat kadar sonra telefonumun çalmasıyla titreyen ellerimle aramayı cevapladım. arayan yoongiydi, haliyle.
sesimin titrememesine özen göstererek ve oyuncu halimi kaybetmemeye çalışarak konuştum, "buyrun, jeon jungkook'un telefonu?" demiştim. gerginlik tüm vücudumu ele geçirmişti ve ne olduğunu ben bile anlamıyordum. korkunç bir histi.
"formundasın sanırım." hattın gülümsediğini hissetmemle gerginliğimin bir kısmını üstümden atmıştım. "her neyse, banklar var orada bekliyorum seni. ne kadar kaldı yolun?"
"az kaldı, beş dakika içerisinde orada olurum. beklettiğim için üzgünüm..." diye cevap verdim mahçup bir şekilde.
"zaten yeni geldim sayılır. bankta oturuyorum beklemekten erimem herhalde. tamam, biraz eriyebilirim hava çok sıcak şimdi haklı olabilirsin." demişti dalga geçerek.
"haklısın, şekerler bu sıcakta eriyebilir." dememle kısa da olsa güldüğünü hissetmemle cevap vermekte gecikmedi. "salaksın. kapat hadi çabuk gel."
onu gülerek onaylamamın ardından telefonu kapattım.
sadece güne odaklanmak istiyordum. heycanıma tamamen yenik düşersem yine rezil olacaktım.
ineceğim durağa geldiğimde otobüsten indim. bankların orada oturan yoongiyi görmemle birlikte onun ne kadar çekici olduğunu düşünmeye dalmıştım.
üzerine giydiği siyah gömlek ona çok yakışmıştı.
bu sıcakta siyah mı giyilir ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
am i wrong / yoonkook
Fanfictioneğer arkadaş grubunuzda şıp sevdi bir arkadaşa sahipseniz o grup asla olaysız geçmez. . . texting, mizah